BF maj 2011
lill strumpan 71: jag har BF samma datum som dig så vi är lika långt gågna :) wiho!
var hos BM nu i veckan, ska dit vecka 11 också. att man längtar nu!
lill strumpan 71: jag har BF samma datum som dig så vi är lika långt gågna :) wiho!
var hos BM nu i veckan, ska dit vecka 11 också. att man längtar nu!
BF Maj 2011 
Någon mer som sover väldigt dåligt på nätterna? Jag vaknar minst 2 gånger varje natt och behöver gå upp och kissa. Men sen så har jag så svårt att somna om minst en av gångerna. Ibland ligger jag vaken i över 1,5 timme innan jag lyckas somna om. Känner mig som ett jäkla vrak 
Vi är i vecka 17 (16+3) och beställde vår Emmaljunga Mondial duo combi igår! jag är så jäkla glad, detta är verkligen min dröm vagn!! :D en vit i läder.. tycker det ser så himla fräscht ut.
med mer saker har vi inte köpt till mini..
ska förövrigt på rul och könsul den 28 och 29, väntar med spänning!
Jag måste ju säga att jag trodde brösten skulle växa mycket sen när man väl började producera mjölk och sånt, men mina har ju växt nåt enormt! Har gått från en B-kupa till en D-kupa och jag vill inte ens tänka på att dom antagligen kommer bli ännu större sen
Annars har jag lyckats bli sjuk, igen.. blev förkyld för typ 3 veckor sen och det höll i sig i 2 veckor och nu har jag blivit dålig igen med feber, halsont och hosta. Jag som aldrig brukar vara sjuk. Men har ju hört att graviditeten gör att man får sämre immunförsvar...
Skulle gått till BM imorgon för mitt andra besök, men hon var sjuk. Så nu får jag gå på torsdag morgon istället och träffa en annan BM. Ska bli spännande att se om man får lyssna på hjärtat på den lille och om hon kommer skälla på mig för min vikt
Var ju inte smal när jag blev gravid och har hört att andra blivit tillsagda att de väger för mycket osv, men vi får väl se. Har iallafall gått upp 5 kg sen jag blev gravid, så vi får väl se vad hon säger.