• Kickeree

BF maj 2011

Tänkte höra om det är okej om man hoppar in i gruppen? Missat denna och ät i V17, beräknat runt den 21maj - ultaljud den 21 december, snart och längtar!! =)

• Kickeree
    PyrM skrev 2010-12-15 16:26:46 följande:
    Får jag också vara med här....? Har BF den 31 maj -11 (är i v. 16+6) och ska på RUL den 28 dec. Har precis börjat känna lite fladder i magen!! Jag tror i alla fall det är krabaten därinne som känns. Helt underbart! 
    Tror jag med kännt en liten sak där inne, men inget fladder, kallar mer detta en ovalbubba som snurrade runt ;) Haha!
  • Kickeree

Ååhh, verkar som många i gruppen varit på RUL, jag längtar tills tisdag.....! =)

• Kickeree
    Hiavatha skrev 2010-12-19 22:20:34 följande:
    RUL imorgon!!!! Solig
    Tisdag för en annan... :)
  • Kickeree

Jag var oxå på Rul idag, men jag blev flyttad från den 21Maj till den 3Juni, så jag får ju inte vara med här längre :( För majbebisen blev en Junibebis...

Är glad att den var frisk, men det blir nytt ultraljud om ca 3v, så kansk kommer tillbaka igen ;) Hehe!

• Kickeree
    FruMadde4barnTätt skrev 2010-12-22 18:48:21 följande:
    Moi Mokulat
    grattis till pojken!

barbabelle
    vilken fin bild! så gjorde vår bebis också med handen/tummen i munnen.

jag har moderkakan i framvägg, så känner inte bebis sparkarna så mycket då.
    Jag har moderkakan i bakvägg och kännt bebisen röra sig i ett par veckor, är i V17, och det är första barnet, tänkte många gånger om det verkligen e bebisen, men det är inget annat som jag kan komma på som rör sig på det viset :)
  • Kickeree
    FruMadde4barnTätt skrev 2010-12-22 20:02:31 följande:
    jag känner bebisen röra sig inne i magen men jag  känner inte sparkarna så tydligt ute på magen  om man känner med handen på magen, då moderkakan är i framvägg, är det samma för dig Kickeree?
    Stämmer, känner inte med handen på magen än.. Men som sagt är min så liten ju.. Men blev förvånad att jag kännde den så tidigt, först trodde jag att jag kännde den i V17, men när hon backade mig 2v, så kännde jag för första gången i V15då. Och så som det känns idag är ungefär det samma som då..

Mysigt, men idag har jag inte kännt något, men har ju stått upp och gått hela dagen, nu är jag slut i ryggen, så nu blir det soffan, kan vara så att den lill* rör sig då ;)
  • Kickeree

Gott nytt på er alla!

Hade en fantastisk kväll/natt..
    Fick se bilder idag från festen, och nu ser man tydligt min mage, slänger upp en bild oxå ;)
  • Kickeree
    Misswiren skrev 2011-01-11 16:19:55 följande:

Vad härligt att de finns så många skåningar här. Jag är själv från Vellinge från början, men bor numera i kävlinge. Trivs väldigt bra här :)

Angi07: Jag åkte in på akuten pga magsmärtor, och hade blod i urinen. Dom trodde de va uvi och fick en kort behandling. Har fortfarande lite blod kvar i urinen, ljusrosa. Borde nog kontakta ngn läkare igen.
    Hört sånt där kan va riktigt farligt. :-/

Här e en annan som kommer från Lund, men flyttade till Furulund :)
Svar på tråden BF maj 2011