Inlägg från: Lovelyness |Visa alla inlägg
  • Lovelyness

BF maj 2011

Hoppas gärna in här. Plussade för en vecka sen och verkar ha BF runt den 11 maj :)

La vie en rose - Bf 1 maj, första barnet Skalbagge - Bf 1 maj, första barnet Emma86 - Bf 1 maj, första barnet Jean - Bf 2maj, 1:a barnet Fröken Löken - Bf 2 maj, första barnet Misswiren - Bf 2 maj, andra barnet Therre - Bf 2 maj. 2:a barnet  gosensgos - Bf 3 maj, 4:e barnet FrökenHanna - Bf 3 maj, 1:a barnet LiAnna - Bf 4 maj. 1:a barnet Lovis79 - Bf 4 maj, 1:a barnet Jane C- Bf 4 maj, 2:a barnet mariesu - Bf 4 maj 3:e barnet Dezert Roze -  BF 5 maj 2:a välsignelsen Nojnen - Bf 5 maj, 1.a barnet therojasfamily - Bf 5 maj, 3:e barnet novamedfamilj - Bf 6 maj 2:a barnet gulliguld Bf 6 maj 2: barnet annaj84 Bf 7 maj 1:a barnet Elisss Bf 8 maj andra barnet MiDi Bf 9 maj, andra underverket Mary - Bf 9 maj, 1:a barnet Downn under - Bf 9 maj 2:a barnet Sabina87- BF 9 maj, 2:a barnet ellabella76-Bf 9 maj, 4:e barnet Barbabelle - BF 9 maj, första barnet Vix - Bf 10 maj, 3:e barnet Jenpuh - BF 10 maj, 1:a barnet Ladylovelylocks - BF 11 maj, 1:a barnet Tove83 -Bf 11 maj, förrsta barnet. Ljuslängtan3030 - Bf 12 maj, 1:a barnet smultr0n - bf 12 maj, 2:a barnet JaneEyre - Bf 13 maj, 1: barnet Maggan08 - Bf 13 maj 1:a barnet frau M - BF 13 maj, 2:a barnet. jakeline - BF 13 maj, 2:a barnet eelliinnaa- Bf 14 maj 1:a barnet Lyckomia - Bf 14 maj 1:a barnet Tidförbarn75 - Bf c.a 15 maj, 2:a miraklet Joanna84 - Bf 15 maj, 1:a barnet sarasessi -Bf 16 maj, 1:a barnet Kevin Molly - Bf 20 maj, 4:e barnet
  • Lovelyness

Hej igen

Såg att några av er hade fått tider för inskrivningssamtal och informationsträff. Jag ringde idag och fick tid för inskrivning om en vecka redan, ska även gå på informationsträff imorgon... Jag som knappt fattat att jag är gravid än :)

När det gäller symptom känner jag nästan inget alls, förutom ömma bröst och en superluktsinne. Det är ju konstigt att när jag väl är gravid känner jag nästan ingenting medan alla gånger jag trodde att jag var det kände jag av typ alla symptom som finns...

• Lovelyness

Fröken Löken: Enligt den metoden ska jag få en flicka, vi får se hur många av oss det stämmer på... :)

• Lovelyness

Tänkte bara höra mer er experter här inne, vad gör man på inskrivningssamtalet?

Och ni som gjort tidigt ultraljud hur kommer det sig? Väntan till ultraljud i vecka 18 känns ju helt sjukt lång just nu.

Så en sista fråga, har ni berättat för era nära och kära än? jag har bara berättat för en av mina närmaste vänner, annars tänkte vi vänta till efter vecka 12.

• Lovelyness

Vi vill helst inte ta reda på vad det är för kön, men tyvärr är jag typ nyfiknast i Sverige så der lär ju inte gå så bra...

• Lovelyness

Grattis till alla nya plus!

emeliemarietherese skrev 2010-09-15 16:40:18 följande:
    Upptäckte nyss när jag gick på toa att jag fått ljusrosa flytningar..ömheten i brösten har också börjat avta men jag trodde att det inte var ngn fara..
    Nu är jag så rädd att jag ska förlora min lilla bebis :( Hoppas på att det inte kommer ngt mer!!!
    Håller alla tummar för dig och hoppas allt går bra!

Hur mår alla i tråden? Jag har något jättekonstigt illamående, jag kan inte direkt säga att jag mår jätteilla men jag har väldigt nära till att kräkas från och till. Det är som att kräkreflexen är på helspänn, skitskum känsla...
  • Lovelyness
    Jane C skrev 2010-09-16 10:25:34 följande:
    Mår ILLA!!!! Varje dag dygnet runt.......har aldrig kunnat hantera illamående ända sen barndomen....usch och fy!!!!!
    Jag är precis likadan, blir som ett litet barn och vill lägga mig ner och gråta så fort jag mår pyttelite illa. Vet inte hur det här ska gå riktigt... Vilken vecka är du i?
  • Lovelyness
    emeliemarietherese skrev 2010-09-16 11:05:30 följande:
    Jag hoppar ur den här tråden nu sogligt nog...
    Mina rosa flytningar blev till ljusrött blod..inga mängder eller klumpar än men är säker på att det kommer komma med, kände på livmodertappen med (med gummihandskar förstås) och den var väldigt öppen och det var uppenbart att det var där blodet kom från. Jag har dessutom inga gravidsymtom kvar alls så jag är 100% säker på att detta är ett missfall.
    Ringde min mamma igår och grät, även om det gick fort att bli gravid denna gång är det ingen garanti att det är det igen.
    Det här barnet var sååå efterlängtat och jag försöker tänka att det nog ändå inte var livsdugligt iaf så att det var därför det hände. Men lycka till för er alla andra så hoppas jag att jag kan hoppa in i en annan juni-tråd senare :)
    Jag beklagar verkligen, massor av kramar till dig. Jag hoppas förstås att du har fel men om du har rätt hoppas jag att du blir gravid snabbt igen!
  • Lovelyness

Hej igen

Grattis till alla nya plus!

Jag ska på inskrivning imorn och känner på mig att jag kommer bli framflyttad några dagar, men vi får se :)

Ni som gjort VUL, har ni gjort det för att ni inte visste hur länge ni varit gravida eller av andra orsaker?

Svar på tråden BF maj 2011