• tove83

BF maj 2011

hej!
    hoppar in här!! är i v5  med första barnet.

{#emotions_dlg.flower}Solig VÅRBEBIS MAJ 2011 Solig{#emotions_dlg.flower}

La vie en rose - Bf 1 maj, första barnet Skalbagge - Bf 1 maj, första barnet Emma86 - Bf 1 maj, första barnet Jean - Bf 2maj, 1:a barnet Fröken Löken - Bf 2 maj, första barnet Misswiren - Bf 2 maj, andra barnet Therre - Bf 2 maj. 2:a barnet  gosensgos - Bf 3 maj, 4:e barnet FrökenHanna - Bf 3 maj, 1:a barnet LiAnna - Bf 4 maj. 1:a barnet Lovis79 - Bf 4 maj, 1:a barnet Jane C- Bf 4 maj, 2:a barnet mariesu - Bf 4 maj 3:e barnet Svea Maria - Bf 5 maj, 2:a barnet Dezert Roze -  BF 5 maj 2:a välsignelsen novamedfamilj - Bf 6 maj 2:a barnet gulliguld Bf 6 maj 2: barne annaj84 Bf 7 maj 1:a barnet Elisss Bf 8 maj andra barnet MiDi Bf 9 maj, andra underverket Mary - Bf 9 maj, 1:a barnet Downn under - Bf 9 maj 2:a barnet Sabina87- BF 9 maj, 2:a barnet ellabella76-Bf 9 maj, 4:e barnet Vix - Bf 10 maj, 3:e barnet Jenpuh - BF 10 maj, 1:a barnet Ljuslängtan3030 - Bf 12 maj, 1:a barnet smultr0n - bf 12 maj, 2:a barnet JaneEyre - Bf 13 maj, 1: barnet Maggan08 - Bf 13 maj 1:a barnet frau M - BF 13 maj, 2:a barnet. jakeline - BF 13 maj, 2:a barnet eelliinnaa- Bf 14 maj 1:a barnet Lyckomia - Bf 14 maj 1:a barnet Tidförbarn75 - Bf c.a 15 maj, 2:a miraklet Joanna84 - Bf 15 maj, 1:a barnet sarasessi -Bf 16 maj, 1:a barnet Tove83 -Bf 11 maj, förrsta barnet.
  • tove83

jag vill oxå gärna säga till min mamma,det är bara 1 person som vet om som står mig nära på jobbet som vet...ska prata mera med min sambo när han kommer hem,vilka han tycker vi ska berätta det för och när??
    känner oxå att skulle vi berätta för hans mamma så vet alla sen...är ju bara i V6 nu så det blir till att vänta några veckor minst!men det är jobbigt,slutade röka precis innan jag fick veta att jag var gravid,och svaren man får är roliga..varför då?? är du gravid eller?? inte typ att va duktig du är!!
    Min syster var hos mig igår och hon röker,hennes fråga var varför?fick du bara för dig det eller??
    folk är roliga?

• tove83

ha ha tänkte på det med att drömma...drog tag i gubben mitt i natten och var livrädd...jag skrek ödlan biter mig i handen det gör ont ta bort den...haha blir retad varje kväll när vi ska gå och lägga oss, men jag har oxå fått springa på toa en del på natten,minst 1 gång per natt i allafall...sover ganska dålig oxå för den delen,men man är ju typ konstant trött nuFlört

däremot så är väl de enda grav symptomen jag har är öma bröst,dvs när jag tar av mig bh samt trött och kissar gärna på natten,mina cravings är inte så många ännu, dricker väldigt mkt mjölk i ovs iskall ska den vara=) är inne på V7 nu

• tove83

har ringt min barnmorska idag...äntligen fick jag tag på henne!! så den 8/10 ska jag dit på en första kontroll,ska bli kul men lite jobbigt att det är mer än 2 veckor!!!

jag har oxå varit en jäkla ragata..hehe igår blev jag så arg men jag vet inte riktigt varför??? vad väl att min sambo sa nåt på ett visst sätt..jäklar vad jag tände till...han trodde jag skojade först,stackarn

• tove83

men mina humörs svängningar är nog dels hormoner och dels nikotin,slutade röka dan innan jag plussade...så komiskt för jag har alltid skojat till min sambo att ja ja jag slutar när jag är på tjocken** och hans kommentar när vi plussade var väl,men du slutade ju röka igår???hehe...

däremot så tycker jag att det är skit jobbigt att ljuga...ska till en av mina sustrar på middag till helgen,jag bor längst bort av oss så jag erbjöd mig att köra!! nu så frågade min syrra om jag var gravid när jag pratade med henne förrut...jag svarade: nä vadddå? hon svarade: men du röker inte längre och nu vill du köra oxå?? oops..

tänkte berätta för alla i slutet av oktober då man har gått några veckor till!!
    hur gör ni??

• tove83
    Sommarnatt2010 skrev 2010-09-25 11:22:53 följande:
    Det där vet jag inte om jag tror på...mamma bådde toppen med mig o skit med min lille bror...Däremot har jag hört att ju sämre man mår desto bättre liten...Mindre risk för missfall om man mår skit, stämmer det??
    ska jag börja oroa mig för missfall nu då?? eftersom jag mår toppen i V8??
  • tove83

jag går också in i V9 i morgonFlört är mest trött och får en väldigt svullen mage efter att jag ätit!!
    när är det normalt att man får mera mage som syns??nyfiken**

• tove83

blev super glad idag över ett telefonsamtal!!!

min stora syster ringde och berättade att jag ska bli moster,det ska du med svarade jag henne då!!haha så jäkla skoj,vi har skojat att vi ska vara latte morsor tillsammans=)

hon ska ha runt 28:e april och jag ska ha i runt 11:e maj

så nu vet jag vad hon och jag ska göra till våren/sommaren!!!

• tove83
    Sommarnatt2010 skrev 2010-10-05 19:57:45 följande:
    Härligt...Samma sak hände en vän till mig förra året...har ingen syster, men hade varit härligt med någon nära vän mamma ledig samtidigt, men man lär väl känna nya vänner hoppas jag..
    känns super faktiskt super skönt då jag inte känner super många här där vi bor eller som ska ha eller har barn!!
    jag bor utanför gbg vart bor alla??
  • tove83

åker till barnmorskan snart för mitt första besök!!är lite nervös=)

Svar på tråden BF maj 2011