• Angi07

BF maj 2011

Hej! hoppar in här. Väntar mitt femte barn och är i v.17+1 , bf 9 maj, har en tid på VUL nästa vecka på torsdag. Jag började känna lite rörelser i magen för några dagar sedan och det kändes så bra att känna på lilla bebisen .
    Jag skulle vilja veta könet men de säger aldrig nåt här och vet inte varför, hoppas på någon snäll denna gången som kan säga det annars det är bara vänta.
    Jag har inte mått så bra, är sjukskriven från v.7 pga. kräkningar och starkt illamående,men nu mår jag lite bättre,jag kräks lite mindre.

• Angi07

det är så olika,jag känner bebisen varje dag ,det började förra veckan,jag är i v.17+4 nu,men det är femte barnet,kanske darför, men de flesta känner vid v.20.

• Angi07

jag ska på Rul nästa torsdag,då är jag iv.18+4. Vill också veta kön, men de brukar inte säga nåt här,men vi får se, viktigast är att allt ser bra där inne.

• Angi07

Det blir RUL idag kl13.30!jag är i v.18+4, vi får se om jag behåller samma bf. Jag känner bebisen varje dag nu och det känns skönt!.  Hoppas allt ser bra där inne.

• Angi07

vad spännande med flera som har Rul idag. jag känner mig lite nervös nu.

• Angi07

Jag har också varit på Rul igår och allt såg bra ut, är i v.18+5,  Bf 8maj i stället för 9 så det blev inte så mycket skillnad. Hon var inte 100% säker med hon trodde att det var en pojke.

• Angi07

jag var hos bm igår och tog ett sticka pga.jag är kissnödig hela tiden men allt var bra,ingen uvi,skönt, men det är tråkigt att gå så här.Någon mer som har det?

• Angi07

jag undrar om någon av er använder graviditetsbälte , har fungerat för er?. Jag börjar att känna av lite foglossning speciellt när jag står eller går. Har ringt bm och berätta detta ,hon säger att det är foglossning.

• Angi07

jag började att känna foglossning, vad tråkigt, ska beställa ett bälte på internet, hoppas det hjälper.känner ont i ryggen och under magen.

• Angi07

Jag tror inte att du ska oroa dig, man kan få lite ont och sammandragningar vid sex, och ökade flytningar, om det inte luktar eller gör ont, jag tycker inte att du ska oroa dig, men prata med din Bm om du känner dig orolig.

Svar på tråden BF maj 2011