• natalieh

BF maj 2011

Jag plussade igår:) längtan har varit låååång men äntligen!! BF 20 maj :)

• natalieh

Åh Gud vad lättad jag blir av att se att fler än jag känner sig "ogravida" är i v 15 (14+3) de ända som påminner mig är den pytte minimala bulan under navlen som växer sååååå sakta!! Och växtverken som kommer o går!! Det är min första graviditet så jag blir ju dö skraj för allt.. Stackars liten och ha en hönsmamma redan :)

• natalieh

Yeeyh!! Skönt med alla som blivit flyttade ett par dagar, jag blev tvungen att få ett extra ul igår för mina smärtor och då blev jag flyttade 3 dagar tillbaka :) men Gud vad skönt det var att se de lilla huvudet och en hand åsså såklart de lilla hjärtat!! Så nu har jag förstått att jag är GRAVID :)

• natalieh

Har fått reda på att vi som gör RUL i Malmö kan få reda på vilket kön om vi vill. Utan konstnad och såklart om dom ser det. Tycker synd om er som inte kan få det, det är ju upp till en själv tycker jag.

Lakriz: Hade jag varit som dig hade jag ringt barnmorskan och frågat. Jag har sälv mycket smärtor så jag vet hur orolig man blir. Jag kan inte ens lyfta tvättkorgen eller matkassarna själv. Hoppas och tror de inte är något farligt{#emotions_dlg.flower}

Vår kärlek --> BF 2011-05-19
  • natalieh

jag har börjat känna av lite smärta typ vid svanskotan och lite ner mot båda skinkorna.. undrar så om det kan vara foglossning på g!? Nätterna är hopplösa, kan inte ligga på nått håll, far runt i hela sängen och bytar plats på kuddar.. men då är det mest magen som bråkar med mig.. Hjärta
    Blir tokig, jag har ju hela 3 v kvar till mitt RUL (20 dec) känner mig som ett barn som längtar efter julafton Tomte

• natalieh
    Mamma Maj08 skrev 2010-12-03 08:47:25 följande:
    Jag väntar också på det magiska RUL datumet :) ska dit den 20 december och tiden går verkligen inte fort....har känt av bebis till och från nu i snart 2 veckor men väntar fortfarande på dom riktiga sparkarna *mys* :) idag går jag in i vecka 17.....:)
    ah, vad kul du och jag är ju exakt lika långt gångna.. går oxå in i v 17 idag och har mitt RUL den 20 dec..
    jag har köpt en julkalender bara för att räkna ner till den 20:e Tungan ute Är du oxå beräknad till den 19 Maj?
  • natalieh

jag som varit så avis på alla som redan fått se sina små frö, äntligen är det fler otåliga!! Tungan ute

Jag ska dit 13.30.. du då?

• natalieh
    Hiavatha skrev 2010-12-03 16:14:37 följande:
    Hi hi, vi är 4 på den 20e Dec, kl 12! Då är jag i 19+5. Vilka veckor kommer ni vara i då?
    så kul! jag kommer vara i 19+3 då.. känns inte så lång om man tänker på att det är v 17 idag för min del Skrattande
  • natalieh
    maj09 skrev 2010-12-04 08:02:12 följande:
    Oj, då har vi till och med exakt samma tid! Ska också kl. 11! Vi får höras av här på kvällen alla 4 som ska gå samma dag. Jag velar om att ta reda på könet... Har fortfarande inte bestämt mig... Men jag känner på mig att det är en flcka till.. I min mans släkt är det många flickor.. Jag brukar dessutom ha bra hy men nu när jag väntar barn är den full av småkvisslor. Det sägs ju att flickor tar skönheten från sin mamma. Fast det kanske bara är snack.. Jag kanske väntar en skönhet till pojke istället... =)
    klart vi måste göra en avstämning sen på kvällen!!Glad
    Jag tror jag har en flicka i magen, det känns så.. Men vi ska kolla det, om bara 16 dagar..Drömmer hehe
    Sambon vill ju klart ha en grabb, för han sa att annars har han sovit sin sista natt här i livet.. Han kommer oroa sig till döds om det blir en flicka för alla hemskheter som kan hända henne..
  • natalieh
    christin89 skrev 2010-12-06 10:35:05 följande:
    hejsan allihopp! Har bf 1 maj!

igår hände det en sak efter jag och min karl haft sex, jag började blöda från underlivet, väldigt rött, mensliknande! idag har det kommit lite brunaktigt! är rädd för att nått ska vara fel! Någon som varit med om liknande? väntar på att barnmorskan ska ringa mig så jag får komma in och titta om nått är fel hoppas jag! hoppas allt är bra med bebis där inne, så orolig :(
    jag har inte råkat ut för det själv, men jag har en bekant som fick två rejäla blödningar när dom hade sex.. men det var som de två föregående skrev, slemmhinnor!!  Hoppas det är det!! *hålller tummarna*
Svar på tråden BF maj 2011