BF maj 2011
kan någon lägge in mig på den fina listan?
1 maj - 4e barnet
kan någon lägge in mig på den fina listan?
1 maj - 4e barnet
Gick in i vecka 14 idag. 
4e barnet för oss, totalt oplanerat. Sålde bort alla bebissaker i våras, skaffade hund och kände att 3 barn fick räcka. Så liten heter "Hoppsan" tills vidare :)
På fredag är de dags för barnmorskan, andra besöket. Hela familjen ska följas åt, blir nog att lyssna på hjärtat en sväng. Ska nog höra om de är normalt med Konstant huvudvärk hela dagarna, som migrän. Sen sover jag - hela dagen - om jag får. Helt orkeslös och slutkörd. Sambon är FL med barnen tills 1 jan, tur de för jag hade aldrig orkat ha alla tre själv. Har nog aldrig varit så här "illa däran" vid någon annan av graviditeterna. Men, de är ett litet pris att betala för vad som komma skall ;)
Kram
Jag har RUL den 25/11 
Provar att ladda upp en bild på magen. Vecka 13+1 idag 

Jag tror jag har moderkakan i bakväggen denna gång då jag redan känner Hoppsan röra sig som en ål i magen :)
BF Maj 2011 
Vi ska också gifta oss när liten har kommit ut och en annan ser normal ut igen 

Det här med att lyssna på hjärtljud och vänsterhänt-het. De är ny forskning som tagits fram, ingen forskare påstår att de skulle vara något fel med att vara vänsterhänt - de upplyser bara om att barnet på något sätt faktiskt påverkas.
Min förstfödde lyssnade jag på hjärtat varannan vecka, han är högerhänt. Men de måste vad jag vet, upplysa om detta - så man själv får ta ställning :)
Ultraljud imorgon. Här hemma har vi tre av tre barn sjuk och ingen barnvakt tillgänglig då alla är rädd att bli sjuk. Får man vid sådant tillfälle ta med barnen eller MÅSTE man boka om?
/Umeå