BF maj 2011
Hej hej vill också hänga med er här :) Väntar 2.a barnet bf 17maj :)
Funderar starkt på hur jag ska kunna hålla detta lite hemligt ett tag till då jag redan ser tjock ut :)
haha ska bli jätte kul iallafall :)
Hej hej vill också hänga med er här :) Väntar 2.a barnet bf 17maj :)
Funderar starkt på hur jag ska kunna hålla detta lite hemligt ett tag till då jag redan ser tjock ut :)
haha ska bli jätte kul iallafall :)
BF Maj 2011 

Stort grattis till lilla flickan vilken tur att allt gick bra vilken vecka var du i nu? Har varit inne med förverkar fram o tillbaka ja men nu har det lungnat sig så jag får väl gå över ;) längtar fruktansvärt mycket nu.
Hej hej! Denna eviga väntan har inte BF förän 26maj men sonen kom 3 veckor innan så jag trodde ju att lilla där inne skulle komma tidigare oxå men nu börjar jag tro att jag kommer gå över o då är det lång tid kvar :(
Grattis till alla som fått era små är absolut inte avundsjuk :)
Har haft förverkar sedan v. 30 o tappen är bara 17mm så jag hoppas fortfarande på lite tidigare förlossning :)
Varit hos barnmorskan idag pga av mycket sammandragningar. tappen var utplånad och jag var öppen 3cm så hon gjorde en hinnsvepning. Känner ingenting än förutom att samandragningarna är lite starkare. Hur har det gått för er andra som fått hinnsvepning? stort Grattis till de senaste bebisarna oxå vilken lycka :)
Grattis till de nya bebisarna :)
Här händer ingenting 38+0 idag gjorde min andra hinnsvepning igår har lite rosa flytningar annars ingenting känns här oxå som att jag går på övertid då sonen kom 37+0 har varit långa veckor de senaste men nu börjar jag förlika mig med tanken att det kanske blir en juni bebis ;( Finns det inga lyckliga fall av hinnsvepning eller?
Har oxå provat färdknäppen sex men det var sista gången sa min man haha lite bökigt :) Vill ju ha bebis nu :)
Grattis till de nya bebisarna sen jag skrev sist :) Funderar på hur många vi är kvar i denna tråd, jag vill ju oxå flytta till andra nu ;) Har testat allt här för att bebis ska komma ut hallonblads te, ananas, cykel, sex, kanel, 3 hinnsvepningar men nej inga tecken :( bara ricinoljan kvar men den skippar jag! Idag bakade jag till och med bullar:) jaja bara att gå o sova o vänta på en ny dag över tiden ;( Trött på detta just nu :)
Nu är vi hemkomna med en liten tjej oxå :) hon föddes 4juni. värkarna började 07.00 var inne på förlossningen 13,30 undersöktes 14.00 då var jag helt öppen och hon föddes 15.45 :) dock med sugklocka som med sonen då jag har ett trångt bäcken. lägger in bild lite senare då alla bilder ligger på mobilen. Grattis till er andra som fått juni bebisar också :)
Här är våran sessa 4 dagar:)