BF maj 2011
Hej alla mammisar!! (pappisar oxå för den delen!!!!)
Har ju oxå plussat, två ggr nu då jag inte trodde på det första gången... ha ha...
Om jag räknar rätt är jag i v 4+4, BF 2 maj
har precis som ni, molande värk och värk längs äggstockarna, men har oxå fått höra att det är helt normalt. Men eftersom man är människa med känslor så tar ju de överhanden och tror missfall och utomkveds typ hela tiden!!
Men nej hönni!! Visst ska det bli på riktigt nu!!!! Och vi ska glädjas över våra små som växer där inne, ta det dag för dag!!! Prata lite med det lilla livet och sköta om det så väl vi kan!
Tycker oxå det är svårt att inte berätta det för nån, man sprudlar ju hela tiden och det bara vill bubbla ur en! Jag har berättat det för två (förutom mannen då
), en som jag vet jag kan lita på till 100% som bor nära och jag kan träffa och sen har jag berättat för en annan bekant som är i samma fina fas i livet
LÄNGTAR så jag håller på att dö till v. 12... det kommer ju att gå hur långsamt som helst dit! Får se om vi väljer att berätta innan, för om vi ändå får MF så måste vi ju berätta det för de närmaste ändå... då kan de lika gärna få va lite glada först!!
Har ni andra också börjat spana bebiskläder?? Eller är det bara jag som är helt tokig i dessa små underbara tygstycken? Letar efter könsneutrala kläder MEN hur lätt är det???
vi hoppas på det!!!!!!! 
skämt åsido så hade det ju varit bra om man slapp gå upp mer än det bebisen medför!!
VÅRBEBIS