• Joanna84

BF maj 2011

{#emotions_dlg.flower}Solig VÅRBEBIS MAJ 2011 Solig{#emotions_dlg.flower}

La vie en rose - Bf 1 maj, första barnet Skalbagge - Bf 1 maj, första barnet Emma86 - Bf 1 maj, första barnet Jean - Bf 2maj, 1:a barnet Fröken Löken - Bf 2 maj, första barnet Misswiren - Bf 2 maj, andra barnet Therre - Bf 2 maj. 2:a barnet  gosensgos - Bf 3 maj, 4:e barnet FrökenHanna - Bf 3 maj, 1:a barnet LiAnna - Bf 4 maj. 1:a barnet Lovis79 - Bf 4 maj, 1:a barnet Jane C- Bf 4 maj, 2:a barnet mariesu - Bf 4 maj 3:e barnet Svea Maria - Bf 5 maj, 2:a barnet novamedfamilj - Bf 6 maj 2:a barnet gulliguld Bf 6 maj 2: barnet MiDi Bf 9 maj, andra underverket Mary - Bf 9 maj, 1:a barnet Downn under - Bf 9 maj 2:a barnet Sabina87- BF 9 maj, 2:a barnet Vix - Bf 10 maj, 3:e barnet Jenpuh - BF 10 maj, 1:a barnet Ljuslängtan3030 - Bf 12 maj, 1:a barnet smultr0n - bf 12 maj, 2:a barnet JaneEyre - Bf 13 majBf 15 maj 1:a barnet sarasessi -Bf 16 maj, 1:a barnet ellabella76-Bf 9 maj, 4:e barnet
    lägger till mig :)
  • Joanna84
    {#emotions_dlg.flower}Solig VÅRBEBIS MAJ 2011 Solig{#emotions_dlg.flower}

La vie en rose - Bf 1 maj, första barnet Skalbagge - Bf 1 maj, första barnet Emma86 - Bf 1 maj, första barnet Jean - Bf 2maj, 1:a barnet Fröken Löken - Bf 2 maj, första barnet Misswiren - Bf 2 maj, andra barnet Therre - Bf 2 maj. 2:a barnet  gosensgos - Bf 3 maj, 4:e barnet FrökenHanna - Bf 3 maj, 1:a barnet LiAnna - Bf 4 maj. 1:a barnet Lovis79 - Bf 4 maj, 1:a barnet Jane C- Bf 4 maj, 2:a barnet mariesu - Bf 4 maj 3:e barnet Svea Maria - Bf 5 maj, 2:a barnet novamedfamilj - Bf 6 maj 2:a barnet gulliguld Bf 6 maj 2: barnet MiDi Bf 9 maj, andra underverket Mary - Bf 9 maj, 1:a barnet Downn under - Bf 9 maj 2:a barnet Sabina87- BF 9 maj, 2:a barnet Vix - Bf 10 maj, 3:e barnet Jenpuh - BF 10 maj, 1:a barnet Ljuslängtan3030 - Bf 12 maj, 1:a barnet smultr0n - bf 12 maj, 2:a barnet JaneEyre - Bf 13 maj, 1: barnet Maggan08 - Bf 13 maj 1:a barnet Lyckomia - Bf 14 maj 1:a barnet Tidförbarn75 - Bf c.a 15 maj, 2:a miraklet Joanna84 - Bf 15 maj, 1:a barnet sarasessi -Bf 16 maj, 1:a barnet ellabella76-Bf 9 maj, 4:e barnet
    så nu blev det bätte :)
  • Joanna84

Mary
    Jag känner exakt som dig, brösten ömmar och lite molvärk ibland och lite smått illamående men om jag inte visste att jag var gravid så hade ja nog kännt mig helt normal. Är i vecka 5 nu och nu vill man bara att de första veckorna ska gå fort :)

• Joanna84

Nej jag har inte heller gjort något sådant. Man blir lite hispig när man läser om alla här. Men jag är ung och min barnmorska sa inget om det när jag var på hälsosamtal och ska på inskrivning i vecka 13 och då är de väl försent som jag fattat det.

• Joanna84

Ska också föda i västerås. Tycker det blev värre nu när man kika på detta :)

• Joanna84

Hej, är det någon som känner av regelbundna sammandragningar som inte gör ont? Mina kommer just nu med ca fem minuters mellanrum men gör som sagt inte ont. Har bf 14 maj.

• Joanna84

Hej. Finns det många andra här inne som passerat bf? Jag har gått två dagar över nu och det börjar redan kännas såå segt

• Joanna84

Ja, bf+3 idag. Jag hade lite problem med min tapp runt vecka 20 och de trodde nog inte jag skulle gå hela vägen ut. Så man har ju ställt in sig på det så nu känns det riktigt segt

• Joanna84
    Mammis me Tindra skrev 2011-05-17 14:08:32 följande:
    Ni som väntar och längtar, hur beter sig era bebisar i magen?
    Min lilla har blivit helt vild där inne, magen ser ju inte klok ut.
    Min bebis är också väldigt vild. man blir ju lite orolig om den vänder på sig eller så. dock har den varit vild under hela graviditeten. jag vet inte helt säkert om den är fixerad. den har iaf legat med huvudet nere men vart ruckbar. just nu är jag i 40+2  och man blir ju nervös om den ska ha vänt sig.
Svar på tråden BF maj 2011