Inlägg från: Sarasbaby |Visa alla inlägg
  • Sarasbaby

BF maj 2011

Saso87 skrev 2011-05-08 10:07:01 följande:
    Ååååh, börjar tappa tålamodet nu =( trodde inte jag skulle känna såhär. BF om 3 dagar.. men känns som jag kommer vara gravid för alltid. Suck! Vill bara lägga mig ner och gråta eller nåt... haha

Fler som känner samma? Vill inget annat än att bebben ska ut nu... känner mig nästan desperat =/ 
    Oh yes, BF på onsdag. Stor suck. Jag är helt galet rastlös nu, får lätt panik av att tänka på att det kan bli nästan tre veckor till... 
  • Sarasbaby
    Joanna84 skrev 2011-05-16 22:50:18 följande:
    Hej. Finns det många andra här inne som passerat bf? Jag har gått två dagar över nu och det börjar redan kännas såå segt
    +6 stor suck.
  • Sarasbaby

För mig blir det igångsättning på måndag (41+5) om hon inte kommer friviiligt innan, spännande och läskigt, troligtvis kan man gå direkt på ballong eller amniotomi.

det är högre risk för snitt vid igångsättning framförallt om man måste börja med hormoner för att få tappen mogen.

I mitt landsting är det normalt kontroll i 42+0 och igångsättning i 42+3 om inget hänt innan dess. 42+6 känns ju bara taskigt tycker jag. Fy så trött jag skulle vara vid det laget.

• Sarasbaby
    Ewima skrev 2011-05-22 20:02:27 följande:
    Bf+6 är det här :( Bakar bullar för vi har ätit upp hela fikaförrådet för alla bebisbesökare
    Är det fler än jag som får regelbundet en stenhård (enormt stenhård) livmoder, men det vill inte göra ont...
    ja absolut, magen har gått under benämningen stenkulan sista veckan. den blir tokhård, men gör inte ont alls, mest bara obehagligt att det blir så stinn.
Svar på tråden BF maj 2011