BF maj 2011
Hoppar in här om det är ok...BF 20/5.
Längtar som en tok. Är en tjej född -81 som har två grabbar sedan tidigare.
Hoppar in här om det är ok...BF 20/5.
Längtar som en tok. Är en tjej född -81 som har två grabbar sedan tidigare.
Kottemor: Nä, vi vet inte! Spännande värre...vet ni??? Jag har hela tiden trott på en tredje pojk, men man vet ju aldrig.
Får se om några veckor, hoppas på att slippa gå över tiden. Usch!!
La Vie en Rose: Vad spännande! Så var det för mig med, när jag väntade mitt första barn. Vattnet gick på morgonen, vid 16-tiden på efteremiddagen började jag få ont och kl 23 kom han.
Lycka till!!!
Kottemor: Var hittar man hallonbladste? Jag vill gärna ha bebis NU, på lördag är jag i 37+0 och då planerar jag att äta ananas och sådär...
Tror inte på sånt alls egentligen, men man vet ju aldrig.
saraandreas: Beklagar verkligen det ni har tvingats gå igenom. FY. Känner med dig, har bekanta som också förlorat barn sent i graviditeten samt drabbats av PSD.
Ni andra: lycka till, spännande att det börjar hända grejor...till skillnad från här.
Är bara i vecka 37+0 imorrn, så jag har en bit kvar.
Jag gjorde knappt ett dugg första gången jag gick hem och väntade på bebis. Vilket jag är tacksam för nu. Vilade, slappade, var med kompisar, fikade...sedan kom bebis, och trots att ett spädbarn bara ligger hamnar hela världen upp och ned. Man tycker inte att man hinner någonting alls.
Jag är jätteglad att jag tog det så lugnt och verkligen njöt av min och makens sista ensamma tid ihop. Vi fick sedan en lillebror efter 15 månader, så livet har rullat på i 110 de senaste åren. När nu trean kommer har vi tre barn mellan 0-4 år. Blir...spännande.
Passa på och lägg upp fötterna och unna er vila! Själv har jag slutat jobba men läser fortfarande på halvtid vilket gör att jag har grabbarna på dagis cirka 25 timmar i veckan. Blir en del skola och en del vila. 18 dgr kvar idag...
Åh vilka underbart fina bebisar ni fått!! Jag är inte alls avundsjuk...*host* 18 dagar kvar idag, känns som 150...
kottemor: grattis!!!
Saso87: jag önskar jag kunde sova på rygg!! Jag klarar tyvärr inte detta pga vena cava syndromet, blir yr och svimfärdig direkt eftersom bebisen trycker på stora kroppsvenen. Ganska vanligt fenomen om jag fattat det rätt. Men som sagt, om du mår bra av att sova på rygg tycker jag du skall fortsätta med det.
Jag saknar både rygg- och magläge....suck.
Ellenkicki: Lycka till!!! Med mitt första barn gick vattnet vid 9 på morgonen, vid 23 på kvällen hade jag honom i famnen. Spännande!!
BF igår, trodde aldrig jag skulle gå över tiden haha... Fick en hinnsvepning igår och ngt har nog hänt; jag TROR att slemproppen (usch) gått plus att jag har ont i magen. Hoppas hoppas på bebis IDAG.
Grattis till alla nya bebisar, hurra vad härligt! BF +2 idag och jag är grymt uttråkad....börjar redan kännas jobbigt.
Har mer symtom nu än för några dagar sedan, men varje gång det drar igång en smula lanar värkarna av efter en stund. Mysko.
Här blev det en liten lillasyster natten till måndagen...åkte hem igår. Blev akutsnitt, så allt blir inte alltid som man planerat...
Vi är dock tacksamma över att få vara hemma och att alla mår bra. Pojkarna är stolta storebröder.
http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se