Inlägg från: nittioett |Visa alla inlägg
  • nittioett

BF maj 2011

Hejsan! Hittade precis till den här tråden! :) 
    Jag har BF den 7maj, och ska på RUL imorgon, så får se då hur mycket det ändras :) Vad himla spännande det känns att få se den lilla.

Vi ska inte kolla kön.. Någon som gjort det? :)
    Syns det på era magar? :) 

• nittioett

Vi ska inte kolla kön, spelar ingen som helst roll vad det blir, huvudsaken är att det är ett friskt välskapt barn, självklart är vad som helst välkommet, kommer älska den lika mycket oavsett :) 

Men jag anar att det är en pojke, men man vet aldrig! : D Längtar såååå efter en liten plutt :D 

• nittioett

Var på UL i fredags, trodde då jag var i vecka 18+ngt, men blev bakflyttad till 15+ ;) så går det när man inte har koll alls på senaste mens ;) hihi. Men ska tillbaka i januari, :) 

Men fina bilder fick vi ändå, på våran lilla skatt :)

Tog inte reda på kön, det får bli en överraskning :)
  • nittioett
    FruganH skrev 2011-01-06 11:08:36 följande:
    Någon mer som har fått nästäppa förresten? Efter två förkylningar på kort tid vägrar nästäppan släppa. Den är värst på kvällen/natten och jag får PANIK när jag inte kan andas genom näsa. Måste det. Klarar knappt att andas genom munnen. Vanlig nässpray får jag ju inte använda längre, så jag tänkte höra om någon här har något tips på vad man kan prova?
    Här har du en med nästäppa! Jag är i vecka 20 nu, och har varit täppt sen jag fick reda på att jag hade ett litet mirakel i magen, alltså vecka 6. Jag har nog provat med allt, och ingenting funkar - för mig. 

Hoppas du hittar någonting, för det är ju så himla jobbigt att vara täppt hela tiden! : ) 
  • nittioett
    Lovelyness skrev 2011-02-24 20:21:10 följande:
    Jag roar mig med att blogga ibland Glad tilldig.webblogg.se/

Jag borde ha en blogglista så jag kommer ihåg allas
    skaffa bloglovin, där följer man lätt alla bloggar man läser! :) det står nästan direkt där när någon skrivit av dom man följer! supersmidigt Glad
  • nittioett
    Lovelyness skrev 2011-02-24 20:36:30 följande:
    Jag har bloglovin men alla småbloggar som man lyckas läsa funkar inte riktigt där, tror man måste ha ett visst antal prenumeranter för att blogglovin ska visa inläggen
    ahaa, typiskt, visste inte att det var så :) 

men som sagt, vi får göra en slags lista! :D 
  • nittioett
    VillHaLiten skrev 2011-05-04 10:48:38 följande:
    Hej allihopa!
    Usch allt känns så jobbigt just nu, fick igår riktigt tråkiga nyheter. Min pappa har en hjärtumör sen 2008, som har är godartad och inte växt, den har dock suttit vid talcentret så han har haft svårt att kommunicera. De senaste månaderna har han blivit mkt sämre, hamnat på hem och får nu hjälp med allt. Igår fick vi svar från hans magnetröntgen att hans befintliga tumör har växt och att det kommit en ny, aggresiv och han har inte länge kvar leva.
    Vet inte alls hur jag ska reagera, min familj säger åt mig att inte stressa upp mig nu med bebis i magen och allt men hur lätt är det när man får ett sånt besked! Bebis är beräknad till den 25:e och just nu hoppas jag att h*n verkligen inte kommer tidigare, jag vill kunna njuta när bebisen väl kommer ju. Får så dåligt samvete för såklart vill jag att bebis ska komma när den är redo och vill kunna ge all min tid åt den lill* krabaten, men samtidigt vill jag ju lägga all min tid till pappa nu när han inte har så lång tid kvar.
    styrkekramar!!! {#emotions_dlg.flower} ta vara på tiden med din pappa. {#emotions_dlg.flower}
  • nittioett

Den 19 maj 06.34 föddes våran älskade dotter Alicia. Hon hade bråttom ut, 38+2 kom hon. 2850g & 49lång :) Våran skatt Hjärta

Grattis till alla mammor! Och lycka till ni som ännu inte fått :)

Svar på tråden BF maj 2011