BF maj 2011
Halloj! här en nygravid som gärna hänger på!  
  Är gravid med andra barnet och plussade i går (BIM+2) relativt svagt, så jag ska testa imorgon igen.
Halloj! här en nygravid som gärna hänger på!  
  Är gravid med andra barnet och plussade i går (BIM+2) relativt svagt, så jag ska testa imorgon igen.
Fick ett starkare plus idag!  
  Så nu lägger jag till mig på listan!
Hur mår ni då tjejor? Många som mår illa? jag mår bara illa när jag är hungrig, så det är skönt *peppar, peppar*. Har redan blivit känslig för dofter dock...

Men man kan inte annat än stå ut. Men så tidigt började det inte under min första graviditet. Annars är magen alltjämt krånglig, jag är hungrig mestadels men har inte mått illa alls. De där smakförändringarna har inte heller dykt upp än, men de kommer nog snart om det blir som sist. Hur som helst: Det är HÄRLIGT att vara gravid igen Jag bor i en liten ort så här finns det bara en BM om man inte vill åka en bit. Det är okej, jag gillar henne. Hon har en skön laid-back-stil som passar mig. :P
Jag har berättat för mina närmsta kollegor på jobbet nu. Mest för att jag mår rätt illa på dagarna, så att de vet varför jag kanske stormar ut. Har inte behövt göra det ännu dock, tack och lov. :P Jag mådde inte så här illa så tidigt förra graviditeten så det är rätt ovant. Men hoppas på att det ger med sig.
Beklagar svea maria!  

Vi har berättat för våra mammor. Det var inte riktigt meningen, men jag råkade försäga mig lite... De andra drack vin när mamma var här igår och inte jag, jag mumlade något om att vi skulle köpt alkoholfritt till mig. Sen tog det inte lång stund innan mamma undrade varför jag inte drack vin, så där lite pilimariskt.... Det ante mig sa hon när jag sa att jag var gravid. Så då fick maken berätt för svärmor med, måste ju vara jämt liksom. 
Annars är det en handfull vänner som vet. Blä mår illa mest hela tiden nu tycker jag... Brösten ömmar och spänner och har blivit synligt större...