• 81missan

BF maj 2011

Fröken Löken skrev 2010-10-06 12:51:15 följande:
    shi va min mage växer!!!! Är i v 11 (10+1) Jag börjar fundera på om det är som jag är fet eller om jag har räknat fel på vekorna, att jag egentligen blev gravid månaden innan... tog ett test då fast jag fått min mens men det var neg. Mensen var skitkonstig den månaden med bara två dagar (brukar ha fyra) och sen borta i tre dagar för att sen komma lite, lite såntdär (ursäkta) brunt... Jag tog bara ett test men kanske skulle tagit fler!??!!??!
    Har redan börjat använda mammabyxor då de känns mest bekväma och så blir det mysbyxor hemma!!

ja ja... det lär vi ju få reda på vid UL... ska på inskrivning nästa torsdag den 13 så vi får väl tid för UL då, sen ska vi lyssna på hjärtljuden också innan dess, mycket spännande som försiggår nu!!
    Vet inte om du väntar ditt andra barn, jag har börjat få en teori om att magen sväller väldigt fort då. Har hört andra som intygat detta.
  • 81missan

Hejsan! Lite sent ute kanske... vår grabb kom 6 veckor för tidigt, föddes redan i mitten av april. En  go och glad grabb, precis som storebror.

Svar på tråden BF maj 2011