Inlägg från: Moi Mokulat |Visa alla inlägg
  • Moi Mokulat

BF maj 2011

Kan bm utföra hinsvepning? Jag ska ju dit imorgon och hon vet hur orolig jag är pga första jobbiga förlossningen.

• Moi Mokulat

Minglanu Så härligt. Är avis. Jag vill me. Men men min tur kommer väl snart. Lycka till tjejer

• Moi Mokulat

Nu har jag varit hos bm. Hon gjorde hinnsvepning utan att jag behövde fråga. Sen berättade hon att jag var öppen 2 cm utan att ens märkt det. Nu har jag lite ont, men helt hanterbart. Jag frågade om när man vet att man ska in och om jag fick ont ont var de bara att åka eftersom jag redan var öppen så mkt. Hon trodde inte att vattnet skulle gå av sig själv. Så nu känner jag mig gladare.

• Moi Mokulat

Minglanu grattis! Här haran fortfarande inte fått en värk Hinnsvepning verkade inte hjälpa Var öppen 2cm men de verkar heller inte betyda något. Men snart ska de väl vara min tur. Bf idag

• Moi Mokulat

Neith de gick fort för oss med hus och barn. Jag har bf idag än så länge ingen större värk fast jag gjorde hinnsvepning igår och var öppen 2 cm och nu har slemproppen gått. Ska du ha en pojk? Några namn på g?

• Moi Mokulat

Neith ja de vet man. Har en wille nu på 2,5 år. Så jag har varit med om de inna. Men de säger att inte alls lär bli samma sak. Vi har inga namn som är sjlvklara. Något ska väl vi komma på. Mkt lättare att se när busen är ute också. Vet inte helt säkert vad det är för något.

• Moi Mokulat

Lina sofi heja heja! Kommer gå bra. Vår son sover hos Mormor ovh Morfar inatt. Han ville inte följa med hem. Så inatt vore de underbart om jag gick åka in. Lite värk, mrn de gåöver lika fort som de kommer.

Svar på tråden BF maj 2011