• jakeline

BF maj 2011

talare skrev 2010-10-21 18:27:33 följande:
    jag varken ser eller känner av någon mage här (är i v.11).. så tråkigt.. och man blir ju så orolig att något är fel då.
    avundsjuk på alla fina magar här inne.
    det är absolut inget att oroa sig för. jag har fortfarande lite bebishäng sen förra graviditeten, även om jag gått ner alla graviditetskilon, så hänger den där envisa magen kvar... :P
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • jakeline
    Tiiinaa skrev 2010-10-22 13:54:38 följande:
    Åh vad kul med alla fina magar... Och för er som säger att ni inte tycker det syns än på er kan jag trösta er med att min mage syns nog lite extra bara för att jag naturligt svankar mycket och får då också en putmage även om jag inte är gravid. Sen så har jag en "ytlig" livmoder som en gynekolog sa till mig för ett par år sedan. Men nog putar magen mer än vanligt på mig. MYS :)

Idag är det vecka 14 (13+0) för mig :) Jippi!! Hur mår alla nu när vecka tolv närmar sig för vissa och har passerat redan för andra? Börjar era symtom försvinna? Jag mår fortfarande väldigt illa tråkigt nog. Hoppas det ger med sig snart! Jag mådde nog som allra värst mellan vecka 9 och 11 skulle jag tro.
    jag går in i vecka 12 i morgon och mår riktigt bra. har gjort det de senaste två veckorna i af. Visst kan jag må illa lite då och då, men det är inte alls lika jobbigt som förut. Hur skönt som helst!
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • jakeline

Jag började känna sonen i v 15 förra gången. LIte fladder så där, men inte på riktigt förrän efter v 20. Hade moderkakan i framkant så den satt som en airbag och dämpade rörelserna. 

• jakeline
    LiAnnA skrev 2010-10-24 00:36:16 följande:
    Skulle gå in i v 14 i morgon men min lill* ville inte stanna hos mig..Gråter

Tar bort mig från bf listan..
    Hoppas på lyckan för er andra att ni få en vår bebis.
    /LiAnna
    beklagar verkligen! 
  • jakeline
    cess skrev 2010-10-25 13:06:37 följande:

LiAnna - beklagar verkligen!

Välkommen Naimstrut!

Jag är i vecka 12 och undrar när den här förlamande tröttheten tänker ge med sig. Förra gången gav det sig i vecka 11 men det känns värre och värre för varje dag nu. Har dessutom börjat må illa, något jag inte har gjort tidigare överhuvudtaget... Tycker väldigt synd om mig själv just nu!

för det flesta brukar den försvinna nu. Men andra har inte den turen, tyvärr. Jag är fortfarande trött, men inte så där förlamande som för några veckor sedan. Trist att illamåendet kommer nu om du sluppit det än så länge. 
  • jakeline
    solouniko skrev 2010-10-25 21:00:46 följande:
    Åh har ni bokat UL ni som har BF i början på maj? Jag har BF 3e maj och har inte bokat ännu, kanske det är dags då? Spännande! Själv har jag NOLL symptom typ, lite molvärk då och då me sist så spydde jag konstant heela tiden så jag har fortfarande efter VUL svårt att tro att jag verkligen är gravid
    jag har BF i mitten och min BM skickade in remiss på inskrivningen. Har tid 14 december. Vad skönt att du mår bra! :) Själv tampas jag med illamående på kvällarna nu. Inte så att jag måste kräkas men det är sådant som gör att man blir toktrött... Annars mår jag ju bra
  • jakeline
    Fröken Löken skrev 2010-10-26 20:44:02 följande:
    kan inte TS lägga den i trådstarten?? Så den går att hitta lätt menar jag!?
    tror att den ska ligga där, men är felinlagd... :P
    Muffe80 skrev 2010-10-27 09:55:03 följande:
    13+2 och idag slog det om till trimester TVÅ på Familjeliv, jjjaaaaa
    yey!
  • jakeline
    Moi Mokulat skrev 2010-10-28 07:15:12 följande:
    är det bara jag som inte gör något KUB test?
    inte jag heller.
Svar på tråden BF maj 2011