BF maj 2011
hejja hejja ;)
. Har varit inne på kontroll och är hemma igen för att vänta in värkarbetet. har värkar men inte regelbundna. 
idag går jag in i vecka 40! har packat bb väskan IDAG klart... jag som sköt upp det hela tiden...
Nu måste jag skriva förlossningsplanen.... alltså är det bara 6 dagar kvar tills BF... vad tiden har gått fort!! lääääängtan är så stor, vill att bebisen tittar ut nu, när det händer / har hänt mycket för er alla andra! 
åååh här fäller man några tårar... små knyten, hur söta som helst.... hormonkänslorna spökar här nu.. phu.. längtar tills vår mirakelängel kommer ut... bf om 2 dagar! än har det inte hänt så mycket, bara ofta sammandragningar som inte gör ont alls... förvärk, inte ofta... ibland... hmm... känner på mig att det inte blir den 5e enl BF datumet...
men måste bara säga grattis till er allihopa nyblivna mammor härinne! ni anar inte hur mycket jag längtar tills det är min tur! 
Idag har man varit hos BM och allt såg bra ut som vanligt. Sista besöket idag hos BM. Imorgon är det ju BF. 
Blodtryck 110/60
Vikt 68 kg (samma som för 2 veckor sen, så 9 kg sedan inskrivningen)
Och huvudet är fixerad! Äntligen! Det har varit ruckbart sedan länge. 
Sen pratade vi om att jag ska kontakta SÖS (Södersjukhuset, Sthlm) fredagen den 13e maj då jag är i vecka 41+3 för att få tid hos dem den 16e maj. Då blir det ev igångsättning eller något liknande. Åh, hoppas inte!
Snälla bebben, kan du komma ut snart??? Vi väntar otåligt... Hittills har jag bara haft många sammandragningar som inte är onda...