talare skrev 2011-02-07 19:15:40 följande:
jag min är också väldigt snäll, men det har börjat komma några sparkar nu de senaste dagarna.. så våra bebisar kommer nog ta igen det sen. eller så får vi bara väldigt snälla barn

jag brukar få respons om jag tycker på magen, beror lite på lill*ns humör. jag är så elak så jag brukar försöka hitta vad jag tror är huvudet (större hård boll) och trycka lite där tills jag får en buff. hehe!

Skönt att det är fler som har en liten med samma humör...Den brukar leva runt lite när jag lägger mig för kvällen, men en kväll var det helt lugnt då knuffade o buffade jag tills jag fick svar o då kom det en rejälkick tillbaka direkt på handen...så den har nog temperament iaf :)
Ja jag brukar oxå få respons, men inte alltid...fast jag är nog lite rädd för att trycka för hårt eller för mycket :P Jag brukar mest trycka där jag i vanliga fall känner rörelser...Tror bebis ligger med huvudet åt vänster och fötter åt höger..Så brukar trycka på höger sidan..Men det kanske ger mer respons att "retas" vid huvudet =)