Inlägg från: Moi Mokulat |Visa alla inlägg
  • Moi Mokulat

Lina sofi jag har inte fått någon värk än. Såg dock lite lite pytti blod i morse. Men de var de gången och inte mer. Försöker massagera magen lite. Var en sm sa att de kunde hjälpa.

• Moi Mokulat

Neith grattis grattis! Vad bra att de gick bra för er.. Håll tummarna för mig. Är över med 5 dagar

• Moi Mokulat
    amisej skrev 2011-06-02 23:40:26 följande:
    Tack tjejer!! ;)
    Kan medela att våran lilla prins (inte bestämt namn ännu ) e på bättringsvägen fast ligger fortfarande i kuvös med massa slangar och nålar. Så jobbigt och se honom där. Ush
    Men proverna som tas var 6 timme visar att de går uppåt för honom så det e skönt.
    Vi vet ännu inget om när vi får komma hem men de gör inget bara han blir bra.

Själv mår jag jätte bra trotts omständigheterna. Känns lite tomt men går ofta och tittar till lillen.
    Maken min e där vid min sida hela tiden. Utan honom hade jag inte fixat detta Ush.

Kram på er!!!
    Det fixar sig! Jag förstår att de är jobbigt. Har han fått ett namn än?
    Grattis!
  • Moi Mokulat

Jag fick en son 2 juni. Var en lång jobbig förlossningen, men jag klarade det.
    BF +6 dagar. vägde 4300g 52 cm lång.
    Sprack ganska mkt och mår lite sådär.
    Längtar till gravmagen försvinner. Ser ju fortfarande ut att vara i 6 månaden

• Moi Mokulat
    Christine f skrev 2011-06-06 14:15:31 följande:
    Vår son föddes 30/5, 4535g och 52cm lång. Nu är frågan: vad ska han heta???????? Behöver namnförslag, Har en son som heter Viktor så det får gärn passa till det...
    Hans pappa vill ha något på bokstaven V men JAG är öppen för andra förslag,

Tack på förhand ;)

mp
    Victor eller Vide kanske.
    Vi har inget namn och vår son är 5 dagar nu
  • Moi Mokulat

Här är vårt "

Här är min son.
    5 dagar gammal och namnlös fortfarande.
    Vad tycker ni?
    Vår andra son heter Wille.

Vi vet verkligen inte alls.
    Innan han föddes funderade vi på
    Olle, Pelle, Ebbe, Calle Men nu när han är ute så är inget självklart.
    Vill inte ha något på V eller W eller J.
  • Moi Mokulat

Mary du har rätt om dubbel L. Jag börja bli jätte irriterad på min man som bara kommit med namnet kalle.

• Moi Mokulat

Halllå!
    Fick ju min 2 juni sen, men var beräknad Maj. hihi
    Jag   är sugen också, men min man vill inte ha en tredje.
    Mellan min första och andra är det nästan 3 år och det var perfekt. Men nu kan jag 
    tänka mig  en om ett år eller så. Oj redan gravida igen. Inte ila pinkat.

• Moi Mokulat

Läste det senaste i tråden som är skrivit jag berättade inte att vi bestämde oss för PELLE.
    Pelle 7 månader kryper och åla för fullt. Försöker ställa sig ut med möblerna. (livsfarligt) Han har inte balansen till det än. Han vill allt.

Svar på tråden BF maj 2011