TeosMamma skrev 2010-11-29 12:28:09 följande:
Åh, underbart fröken Hanna, klaga på, Jag har det ungefär likadant men för mig är snoret värst, snyter mig tusentals gånger om dagen och har så gjort i 13 dagar... Det är inte kul att vakna hela nätterna!!! Sedan så fort man känner mindre av halsen så kommer halsbrännan, suget i magen eller ryggont... Jag hade ingen aning om att det kunde vara så jobbigt att vara gravid.

men ångrar det inte för 5 öre, det är så fantastiskt samtidigt, försöker fortfarande förstå att det växer en liten människa därinne
Fler än jag som fortfarande inte känt en enda buff/knuff???
Fy farao för att vara förkyld.. Fick vara hemma från jobbet idag, vaknade med feber och var genomförkyld, så jag kände att det inte var någon bra idé att ge sig iväg till jobbet.
Blir lite frustrerad över det här med sömnen, enligt de sidor jag läst på så skall man sova som bäst andra trimestern. Yeah right. Känns som att det kommer bli 9 månader med sömnbrist som fortsätter sedan när bebisen kommit

Men som alla andra säger, det är ju värt det i slutändan! Men jag vet inte riktigt om jag fattat att det kommer komma en bebis till slut. Känns nästan för otroligt för att vara sant