Neith skrev 2011-03-02 17:17:55 följande:
Åhh, måste ju få dela med mig!
Bryr mig inte om att redigera bort mitt namn osv på bilden, utan ni får ta den som den är :)
Var på tillväxt-UL (könsUL egentligen, men tillväxt-UL bokades för detta) på en privatklinik i Malmö igår. Fick reda på att vi väntar en liten pojke! :).. Blivande maken blev paff då han hela tiden trott det var en flicka. Allt såg jättebra ut och det var en lättnad att få se lillkotten igen.
På lördag gifter jag och killen oss, ni kan ju gissa om man är nervös! Åh, denna totala lycka med både barn och giftermål!
Allt flyter på så fint i denna tråden och även om jag inte skriver särskilt ofta så kollar jag dagligen i tråden :)
Må så gott söta töser och ta hand om er och era små liv i magen!
Grattis till er pojke i magen, väntar själv vår tredje kille
Och lycka till på lördag, det kommer bli en av dom bästa dagarna i ditt liv. Det är helt underbart att gifta sig
Jag har också kollat runt lite efter sängkläder, har fastnat för ett bäddset med "tummen" tycker han är så söt, men att betala närmare 400:- lockar inte såååå mycket kan jag säga.
Idag fick jag en ny kallelse till operation, det blir den 23 maj istället, så det känns ok. Då har jag två månader på mig att "läka" innan bebis kommer. Om han inte vill titta ut tidigare som hans bröder gjorde.. hmm...
BB-väska, ja... Jag fick lite panik igår och satte mig iaf. ner och skrev en lista på vad som ska finnas i den. Men jag måste handla lite mer innan jag kan göra den klar. Bla. så vill jag ha några nya mjukisbyxor som är lite "snygga" jeans är ju verkligen inte att rekomendera dagarna efter en förlossning. Utan det måste vara mjukt och så lite söm som möjligt!
BH måste jag också köpa, men vilken storlek? Jag är storbystad sen innan och var lär det sluta efter förlossningen tro? Hur många storlekar större har ni andra köpt? Har ni ökat en kup storlek eller hur tänker ni?
Usch ja, det låter som jag måste ut på en shoppingrunda, men jag tror att jag lämnar man och barn hemma