BF maj 2011
behövs det katater i urinröret för att det är svårt att kissa med ryggbedövning? sådan katater verkar göra ont.
förstår att man vill ha ryggbedövning vill långdragen och smärtsam förlossning.
behövs det katater i urinröret för att det är svårt att kissa med ryggbedövning? sådan katater verkar göra ont.
förstår att man vill ha ryggbedövning vill långdragen och smärtsam förlossning.
Ja, då förstår jag att det kan behövas en pump ; )
Jag glömde att skriva att jag också är beräknad den 20 maj men jag bor långt söderut i den Skånska slättens pärla, Lund 
Vi har väl typ 20 minuter till sjukhuset, bor i Landskrona kommun.
Nej, vi får verkligen inte hoppas att vi behöver åka vidare till varken Malmö, Ystad eller HBG. Lund är perfekt, rätt ställe att befinna sig på om det skulle vara några komplikationer, dom har det mesta i Lund. Nu får vi ju inte hoppas att det behövs men det känns tryggt att föda i Lund
Jag har helt glömt, har du barn sedan tidigare? Jag har två killar 5 & 7 år gamla, och dom väntar spänt på sin lillebror
Vi får hojta till innan vi åker in till BB, så vi vet om vi kommer ses där ![]()

Tack alla för era fina kommentarer!
Fröken Löken: Ja, alla hanterar ju sin sorg olika men för oss har det känts naturligt att agera på samma sätt som familjen du pratar om. Men jag tror att man kommer fram till hur man själv behöver hantera sina prövningar, oavsett vilka de är. Att skaffa fler barn ville vi i och för sig redan innan men det var en av de första saker vi sa till varandra då han dog så det känns helt rätt om än lite nervöst också på sitt sätt.
Hansson83: Du undrade när allt detta hände. Han föddes november 2009 och dog i juni 2010.
Madeleinelouise: Vad jobbigt med så mycket sammandragningar och oroa för att bebisen ska komma för tidigt. Jag hoppas verkligen att din lill* stannar inne ett tag till!
mammaE2011: Oh, spa och massage! Jag insåg hur ont jag har i ryggen då jag gick och la mig igårkväll så det hade varit SÅ skönt att få bli lite ompysslad och varm. Hoppas du får det superskönt!
Nåväl, jag ska hoppa in i duschen lite snabbt innan vi ska iväg med familjen på café. Det är inte soligt men det verkar i alla fall vara helt okej temperaturer så det ska bli skönt med lite friskluft. Ha en skön söndag!