BF maj 2011
Jaha nu har jag hunnit lasa ikapp lite i alla fall och senaste diskussionen verkar vara vad man kopt hittills.... Vi vantar forsta barnet och ar nastan klara med barnrummet. Eftersom min man jobbar borta halva manaden och jag borjar bli sa stor och obekvam pa jobbet sa tankte vi att de var lika bra att fa klart sa mycke som mojligt nu. Sa senaste tva veckorna har min man sandat och malat en 10 ar gammal spjallis, satt upp garderoben som jag sytt nytt tyg till dorrarna at. Har fortfarande skotbordet kvar att sanda och mala men de blir nasta gang min man kommer hem. Fick moblerna fran min mans syster sa dar sparade vi massor med pengar. Idag har jag sytt nya gardiner till babyrummet. Har kopt vagn en mountain buggy urban jungle med liggdel, solskydd och regnskydd, till kanon pris. Ska hamta bilbarnstolen imorgon, kan rekomendera att testa dom i bilen innan man slar till for vi kopte en forst som inte passa sa bra, satt man i framsatet framfor sa kandes de som att man nastan satt framme i rutan. Skotvaska fran isoki betstalld.. De mesta kladerna har jag handlat pa baby marknad billigt, tror vi ska klara oss i nagra manader. Aven inskaffat handukar, tvattlappar, bad, filtar, barnstol som man faster pa bordet, leksaker, barsjal (hug a bub), lakan. Ja nastan allt..............
Skulle jatte garna satta in lite kort pa rummet men mitt bluetooth funkar inte sa jag kan inte fora over bilderna fran telefonen. =(
Annars sa har min gradivitet gatt bra sen sist jag skrev. Magen kanns enorm nu i v.27+3. Dom senaste 8 veckorna sa har de sparkats rejalt och nu ar de sa kul nar man pa kvallen i sangen kan se den lille rora sig och boka runt dar inne. Fortfarande ont i skinkorna och nedre ryggen.. Svart att sitta bekvamt och ligga. Hade aven den forsta droppen av brost "mjolk" fran ena brostet i veckan. Tva av vara vanner har precis fatt barn sa nu langtar jag saaaa.....