Sofi 79 skrev 2010-12-19 15:01:11 följande:
Jag är exakt likadan! Fast jag hittade mycket fint på Lindex, faktiskt. Brukade gå dit med en tjej i mammagruppen och så delade vi på oss i barnhörnan - hon gick till tjejkläderna och jag till killkläderna

De har mycket som jag skulle kalla könsneutralt på killavdelningen - 70-talsmönster med brunt, vitt, grönt och gult. Tryck med äpplen, djur etc.
Sen har ju Polarn ett bassortiment som funkar på båda. Och när man ändå är inne på dyra spåret är kläder från Villervalla, Småfolk och Molto färgglatt och könsneutralt.
Me&I heter ett företag som har jättefina kläder. De har bara hemförsäljning, men det är jättekul att ha en försäljare hemma och fika och kolla barnkläder
Jag får nog ta en runda i affärerna, det var rätt länge sen jag tittade. Jag hittade lite kläder från mini rodini som var väldigt fina, dyrare än i dom "vanliga" affärerna såklart men något plagg kan man ju alltid unna sig! Glömde säga att jag har svårt för tryck som bamse och barbapappa också haha, tur att man inte är så krånglig