BF maj 2011
Idag har jag varit och fikat med min kompis som fick sin lilla för en månad sen, längtar ihjäl mig efter lillprinsen nu......kan det aldrig bli maj???????
Idag har jag varit och fikat med min kompis som fick sin lilla för en månad sen, längtar ihjäl mig efter lillprinsen nu......kan det aldrig bli maj???????
Någon som har erfarenhet av bröstpump, vilken man ska välja?
Tack alla för svar angående bröstpump.
Lina Sofi: Eftersom jag pluggar och är i skolan på tisdagar så behöver jag pumpa för att pappa ska kunna mata lillen.
Ladyline: Om jag bara ska pumpa för en dag i veckan funkar det med apotekets då?
30 DAGAR kvar till BF!!!!!!
En annan fråga, vi har planerat att åka till gotland nästa helg.....jag är i slutet på vecka 37 då, vågar jag det?
Hörrni en tanke från mig, jag har gått upp 14 kg under min graviditet och jag tycker inte jag blivit tjock mer än mage och lite höfter såklart. Det jag funderar över är om jag har blivit blind och kommer märka sen efter förlossningen att jag i själva verket har blivit fet eller om alla viktrekomendationer under graviditet är lite väl låga?
Det står ju överallt att det är lagom att gå upp mellan 10 och 12 kg, är det fler som gått över det strecket och inte känner sig feta i övrigt?
En fråga, hur ont gör egentligen värkar? Jag har haft en del sammandragningar de senaste veckorna men dessa har gått över när jag lagt mig ner och vilat och har inte känts någonting.
Men idag har jag haft som sammandragningar fast de känns samtidigt som mensvärk i mage och nedre delen av ryggen, ingen galen smärta men ändå ont liksom. Det går inte över när jag ligger ner och vilar heller utan kommer och går. Jag är i vecka 37
.