Minglanu skrev 2011-03-23 15:51:46 följande:
1000 spänn?? Vart föder du? Nu vill jag inte stanna länge så mig spelar det ingen roll, men hos oss är det foten i rumpan o ut genom dörren helst efter 6 timmar som gäller. Endast om man har komplikationer får man stanna längre än ett dygn. 1000 spänn skulle jag tacksamt ta emot

Bor i Australien sa allt ar lite annorlunda har. Har stannar man pa BB hela tiden, man blir bara inrullad i ett annat rum om man behover kejsarsnitt annars tillbaks till sitt eget rum efterat. Stort och rymligt med tv, badrum med toalett, kylskap. Man kan aven onska sig badkar (finns inte i alla). Nu kor vi privat, pa dom vanliga sjukhusen kan man aka pa att fa dela, sa min man far stanna. Alla rum har dubbelsang men efter kejsarsnitt rullar dom in en singel sang till mamman och pappan far glassa sjalv i dubbelsangen.
1000 kr ar ett pressentkort pa en affar dar man kan handla blojor mat eller liknande, vilket jag sakert skulle ta om de var mitt andra barn, eller om dom nu ar sa fullbokade att man kanner sig dum att stanna..... =)
Kottemor; Skont att operationen gick bra!!!! Maste vara en stor lattnad.