Ewima skrev 2011-03-20 14:54:56 följande:
Kottemor: Håller tummarna fördig att det stannar av. Hr du ringt och pratat med förlossningen?
Miss Sindra: Stort Grattis på födelsedagen!
Håller med många andra i tråden att det börjar bli tungt nu. Jag har ett förbannat tryck neråt JÄMT dag som att. Känns som att bebisen ska "trilla ut" närsomhellst.
Jag hoppas innerligt att den håller på att fixera sig (dottern låg i säte och det blev kejsarsnitt) Och vilka förvärkar jag har också. Hade inte en endaste förvärk med dottern, så mycket är nytt denna graviditet.
Tack
Ewina! Tog en varm dusch, två alvedon och sen la jag mig och sov i två timmar. Nu när jag vaknade är det som bortblåst, väldigt skönt! Men så fort jag reser mig så känner jag att livmodern blir irriterad och vill dra ihop sig igen..
Men jag får ta det med ro resten av dagen, mannen står för resten av sysslorna. Imorgon ska jag till BM så jag får nog ta ett snack med henne, kanske dags för en tid till läkaren?
Jag gillar inte när dom blir så regelbundna som dom blev idag, har hänt förr och jag vet att det är just dessa som påverkar... Inte bra! Jag ska aldrig heller rensa avlopp mer

*handen på hjärtat*
Ewina, hur kändes det i magen när din dotter låg i säte? Ibland undrar jag om denna lilla filur lägger sig i säte nämligen, det blir en hård klump mitt i magen och det spänner något så fruktansvärt innifrån.