BF maj 2011
Grattis MammasGos!
Jag har inte heller riktigt kunnat låta bli att shoppa. Har köpt en mjukisoverall från PO.P som nog är det sötaste jag sett

Och lite strumpor

Grattis MammasGos!
Jag har inte heller riktigt kunnat låta bli att shoppa. Har köpt en mjukisoverall från PO.P som nog är det sötaste jag sett

Grattis MammasGos till flickan!
ladylovelylocks
Vilken gosig dress, en sån vill jag också ha, ja till bebisen alltså, hihi!
Jo, det är som du säger Madeleinelouise, det har bott några i magen så det är klart att den blir lite större
Idag händer inte mycket här hemma, pojkarna är trötta och slitna idag och vi ska nog mest slappa. Skönt ska det bli
Får väl iofs ta ett varv med dammsugaren men det ska jag väl orka mig på
Har ni andra några roliga planer för dagen?
Haha jag såg en one piece i luddigt tyg med nalleöron förut, det hade varit något!
Svårt det där med att veta vad man ska ta för värktabletter. Har haft jättetur och inte behövt äta några tabletter alls nästan, tror jag tog någon alvedon i början när jag åkte på en förkylning men inte sen dess. Det blir ju lagom förvirrande med all ny forskning hela tiden.
Hur har ni det med er hunger förresten? Dom senaste dagarna har jag varit hungrig hela tiden, jag kan äta mat och vara nöjd i kanske en halvtimme sen är jag hungrig igen. Hoppas verkligen inte det ska vara såhär i fem månader nu.
Min bebis sparkar också bara långt ner i magen, känner alltid på samma ställe. Fick för mig att det var för att min moderkaka ligger rakt på magen och att jag känner sparkarna under.
Jag tycker att sexlivet har blivit väldigt trevligt sen jag blev gravid. I början var jag inte så intresserad men nu har jag nog större lust än innan jag blev gravid, är mycket känsligare och kommer typ på en halv sekund...