Inlägg från: Lovelyness |Visa alla inlägg
  • Lovelyness

BF maj 2011

Grattis MammasGos!

Jag har inte heller riktigt kunnat låta bli att shoppa. Har köpt en mjukisoverall från PO.P som nog är det sötaste jag sett

Och lite strumpor

Hjärta
  • Lovelyness
    30maj skrev 2011-01-04 09:39:44 följande:
    åh gud så söta strumpor!! Vart har du köpt dom om man får fråga:)??
    Jag köpte dom på ebay uk. Här är auktionen dom kostar typ 70 kr  Glad
  • Lovelyness
    Kottemor skrev 2011-01-04 11:14:20 följande:

Grattis MammasGos till flickan!

ladylovelylocks
    Vilken gosig dress, en sån vill jag också ha, ja till bebisen alltså, hihi!

Jo, det är som du säger Madeleinelouise, det har bott några i magen så det är klart att den blir lite större

Idag händer inte mycket här hemma, pojkarna är trötta och slitna idag och vi ska nog mest slappa. Skönt ska det bli Får väl iofs ta ett varv med dammsugaren men det ska jag väl orka mig på
    Har ni andra några roliga planer för dagen?

Jag skulle nästan vilja ha en sån dress till mig själv också faktiskt Flört
  • Lovelyness

Svårt det där med att veta vad man ska ta för värktabletter. Har haft jättetur och inte behövt äta några tabletter alls nästan, tror jag tog någon alvedon i början när jag åkte på en förkylning men inte sen dess. Det blir ju lagom förvirrande med all ny forskning hela tiden.

Hur har ni det med er hunger förresten? Dom senaste dagarna har jag varit hungrig hela tiden, jag kan äta mat och vara nöjd i kanske en halvtimme sen är jag hungrig igen. Hoppas verkligen inte det ska vara såhär i fem månader nu.

• Lovelyness
    talare skrev 2011-01-05 15:09:26 följande:
    jag har också börjat känna av hunger mer och mer.. men samtidigt får man inte plats med så mycket i magen känns det som... hoppas inte det blir värre bara! dessutom är jag jämt sugen på onyttiga småsaker att äta hela tiden, det var jag inte alls förut.
    Jag känner också att jag har mindre plats i magen. Ibland när jag äter så kan jag äta några tuggor sen känner jag mig proppmätt, men sen blir jag ju hungrig igen efter typ tjugo minuter.
  • Lovelyness
    amisej skrev 2011-01-05 15:33:50 följande:
    Vilken vecka e du i?
    Känner du bebisen ännu? Själv känner ja bebisen ytterst lite längtar tills dom riktiga sparkar o rörelser sätter igång
    Jag är i vecka 21 och jag känner honom sen några dagar innan julafton, känner lite varje dag. Som sparkar men väldigt väldigt löst. Det finns ingen chans att min man skulle kunna känna något utanpå utan det är väldigt svagt.
  • Lovelyness
    FruganH skrev 2011-01-06 11:08:36 följande:
    Någon mer som har fått nästäppa förresten? Efter två förkylningar på kort tid vägrar nästäppan släppa. Den är värst på kvällen/natten och jag får PANIK när jag inte kan andas genom näsa. Måste det. Klarar knappt att andas genom munnen. Vanlig nässpray får jag ju inte använda längre, så jag tänkte höra om någon här har något tips på vad man kan prova?
    Jag har också nästäppa, har haft det i säkert två månader nu, särskilt på mogonen känner jag mig väldigt förkyld. Vet tyvärr ingenting dom fungerar, förutom ångan från en varm dusch. Jag har vant mig vid att andas genom munnen.
  • Lovelyness

Min bebis sparkar också bara långt ner i magen, känner alltid på samma ställe. Fick för mig att det var för att min moderkaka ligger rakt på magen och att jag känner sparkarna under.

• Lovelyness

Jag tycker att sexlivet har blivit väldigt trevligt sen jag blev gravid. I början var jag inte så intresserad men nu har jag nog större lust än innan jag blev gravid, är mycket känsligare och kommer typ på en halv sekund...

Svar på tråden BF maj 2011