BF maj 2011
Vad dåliga vi har varit på att skriva i tråden idag. Vad göör ni? 
Jag sitter och tittar på spjälsängar men det var ärligt talat inte sådär jättespännande så jag måste nog byta aktivitet nu.
Vad dåliga vi har varit på att skriva i tråden idag. Vad göör ni? 
Jag sitter och tittar på spjälsängar men det var ärligt talat inte sådär jättespännande så jag måste nog byta aktivitet nu.
Måste fråga er :) Ni som känner sparkar vilket jag tror dom flesta har börjat göra nu :) Vart känns dom för er? Min bebbe sparkar ganska långt ner precis ovanför blygdbenet ungefär känns det en hel del och ganska så starka sparkar :P Så ibladn kan det kännas lite neråt till underlivet haha eller ja ni förstår.. Är det något konstigt att det är så långt ner? Blir lite orolig ibland sparkar den ju även högt upp på sidorna men mest där nere under naveln :P
kram på er!
Måste bara spy lite på alla konstiga FK-regler. Jag hoppades att jag skulle kunna få föräldrapenning beräknad på mitt arbete innan mina studier. Nu visar det sig att csn-terminen sträcker sig till vecka 2 medan jag studerar till vecka 3. Det känns ju lite svårt att fatta att man ska skriva in sig på arbetsförmedlingen innan man sutat plugga!? Skriver jag in mig i morgon på arbetsförmedlingen (vilket jag inte kan eftersom jag har skola) så kommer jag ha en dag glapp mellan studier och arbetslöshet vilket gör att min sgi nollas.
HÄRLIGT!
Vem var det som virkade här inne? Är det fler som virkar, stickar eller syr?Jag tänkte göra klar barnvagnsmobilen och sen ge mig på en babyfilt gjord i mormorsrutor.
Antar att det där behovet av att boa har smugit sig på mig, just nu känner jag för att flytta och göra om precis allt när det gäller inredning!

Hur går det med namn för alla förresten? Har ni några favoriter? Här blir det antaligen en liten Noah, det är iallafall det han har hetat från början menvi får väl se om han fortfarande heter det när han väl kommer ut
Min andra favorit är Malcolm, så det ska jag inte räkna bort helt än.
Ska ni ha fler namn eller nöjer ni er med ett? Jag vill gärna ha två
Lovisa tycker jag låter bra, ett av mina namn 

Jag funderade lite på vad man åker hem i för kläder från bb, jag är beräknad den 21 maj och då är det ju ofta rätt varmt men jag antar att bebisen behöver en del kläder ändå. Är det någon som har någon aning?