BF maj 2011
Sommarnatt2010 skrev 2011-01-20 18:29:39 följande:
Jag virkar sköldpaddor just nu =) dock är jag bara klar med en...Ska iofs bara sy ihop den andra sen är den oxå klar...Men jag har liksom ingen tid...har lite svårt att virka o prata/titta på tv samtidigt så då är det svårt att göra det kvälls tid. Men tre sköldpaddor till barnvagnen ska jag nog få ihop...har ni några förslag på färg val..den första är traditionellt ljus och mörkgrön, men fundera lite på hur jag ska göra de andra...Fick reda på det är med blodet vid andra besöket hos BM för det har jag inte hört något om. Jag hade dock inga dapåer att ta ifrån så min BM ringde när jag varit på inskrivning och bad mig börja med Niferex redan då...så får väl se om jag måste öka dosen nu el nått...
Vi har några favorit namn (som båda gillar, vi har egna favoriter oxå som den andra inte alls gillar=)) däremot har jag inte alls funderat på andra namn o så, det får nog komma sen..Känns som att första namn är viktigast, Har nog tänkt mig tre namn, men det är nog mest för att jag själv har det =) Skulle nog vilja ha med något släktnamn bland andra namnen oxå tror jag.

skitkul!!!