Lina Sofi: vilken häftig grej! Kul att han hann fram i tid!!
Min pappa trodde inte på mamma när hon väckte honom vid sex på morgonen, 23 dar för tidigt. De hade nämligen skämtat om det kvällen innan när de var på väg hem från ett 50 års kalas, då min syster är född efter ett jämnt kalas, plus att de passade på att svänga inom min farmor och farfar på hemvägen för att hämta vaggan så att den stod på plats när det var dags.
Pappa blev ännu mer chockad över att jag 8.40 tittade ut nyfiken som en strut... Ja jisses, så det kan gå! :D
Maj 09: ja, jag ska föda i Växjö :)
är ju på plats redan nu... BF 9 maj enl UL, 2 maj enl sista mens. Får se om det blir igångsättning eller de låter mig ligga här länge... Proverna ser "bra" ut och jag hade inte utsöndrat extremt med äggvita under 24 h så de vill försöka med bara vila än så länge. Läkaren har bokat UL på fredag för att kolla hur bebisen växer för min BM tyckte magen hade växt lite sen sist. Men den mår bra iaf och lever runt som attans!
Jag har ställt in mig på att inte komma hem innan bebis är ute... Åh jag saknar mina små kisebebisar sååååå mycket! Vi skulle ju ha så mysigt hemma och de skulle få vara ute dagarna i ända med sprittande vårkänslor... Ja, ja, vad är en bal på slottet...? ;)