BF maj 2011
www.planetjune.com/blog/amigurumi-help/changing-colour/
De har med att stimulera sina brostvartor... Hur tidigt kan man borja testa med de??? Ar skapligt sugen pa att fa de overstokat snart. 1 vecka och 5 dagar kvar och hur ont som helst i mina hofter. Bebis ar sa langt ner nu att allt mjukats upp och hamnat fel kanns de som. Akte in till stan igar for att handla lite klader men fick vanda tillbaks till bilen direkt jag kom in i butiken. =( Sa ont ibland...
Hade en battre dag idag da jag kom ivag en kort svang pa babymarknad och kopte en snug us a bug att ha i baby bjornen, en sterilisare och lite sma leksaker. Och sa dom vanliga helgs pannkakorna till brunch. =) Yum!!
Grattis Froken Loken!!!! Va harligt med en liten prinsessa! Va jag langtar nu.... =) Hoppas allt ar bra med er.
Na nu maste jag fa klaga lite.... Har kants som en forkylning varit pa vag i veckan med lite halsont och igar sa kande jag mig hangig och idag sa har jag legat pa soffan hela dagen med lite hals ont, hangig, tung i huvudet och kant mig febrig. Tog tabletter for nagra timmar sen som hjalpte lite, men borjar kanna mig samre igen nu.
Sa himla trott och irriterad over detta, har garanterat blivit smittad via min kompis fran hennes dotter. Hon var har forra mandagen och vet hur nojjig jag ar nar hennes barn ar sjuka jamt och jag ska traffa henne. De ar ju hur latt som helst for henne att fora med sig natt och speciellt nar jag vart tvungen att ata tva antibiotika kurer inom kort tid sa har ju mitt imun forsvar forsamrats.... Vill bara grata!!! En annan sak jag funderar pa ar att vi har ju bestamt oss for att inte ha besok pa sjukhuset forutom min mans familj har i australien och hon kande sig sa ledsen att jag sa att de var ok att hon kom, men nu vill jag verkligen inte ha henne dar. Hon skulle aldrig tanka efter om hennes barn var sjuka eller ens hon sjalv. Jag fick stoppa henne sist nar hon skulle besoka en annan kompis i sjukhus och hennes bebis med sjuk man. Men halla??? Man maste ju tanka lite eller??!! Min man tycker jag ar elak men jag vill inte riskera natt. Hoppas bara pa att jag hinner ma battre innan bebis kommer nu, ar redan 38+3. Behover min styrka och energi. Forlat for mitt klagande, kandes skont att fa skriva av mig dock! =)
Skont att hora att fler haller med om besokarna. Jag bor ju i australien och de ar host har nu sa vinter pa G med influensa tider. Eftersom jag inte bott har saa lange sa kanns de inte som jag kanner folk tillrackligt for att vilja ha dom pa sjukhuset nar man precis fott barn och de ar en speciel tid for mamma, pappa, barn. Sjukhuset rekomenderar inte besokare alls, BM orna sager att dom blir gratfardiga av att se alla folk komma in och skicka runt bebisen till alla nar de ar en san speciel tid som man aldrig far tillbaks. Tack och lov sa ar de last till BB sa vem som helst kan inte komma in, dom ger inte ens ut nan information om patienter om folk ringer. Anda sjukhuset i stan som inte gor de! =) Dom anda som jag lovat ska fa komma ar mannens mamma, pappa och syster, vilket jag skulle klara mig utan men om min mamma vore har sa skulle jag sjalvklart vilja ha henne dar efterat sa de kanns ok.
Far nog skaffa en stor handsprits flaska att stalla i hallen dock nar man val kommer hem.... Haha.... Kanner man inte for de och folk ringer pa dorren sa tanker jag bara ga upp och lagga mig och mannen far saga att de ar ett olampligt tillfalle. Och kompisen blir korsforhord innan hon far komma i narheten, de ar inte forsta gangen hon kommit hit eller bjudit dit oss under gradiviteten nar hennes barn haft halsfluss och liknande och vi har fatt hitta pa natt sa vi inte kunnat stanna.
Nu ska jag krypa ner i sangen och forhoppningsvis vakna upp battre i morgon!
God morgon sager val jag som ar 8 timmar fore er i tiden... =) Kanner mig lite battre nu pa morgonen men de gjorde jag igar morse med sa jag tanker inte ta ut natt i forskott. Kunde inte ligga langre for jag har san stralande smarta i brostet nu pa morgonen... Alltid natt! =(
De har med sperm satser for att satta igang sa sa varan BM att de behovs 18 satser for att fa samma effekt som de dom ger pa sjukhuset. Lite skillnad mot 3 som natt hort.
Lina sofi: Nyfiken over vad dadlarna gor for nytta??? Hade tankt att baka lite scnoes med dadlar i nu nar vi fick ny ugn pa plats i sondags. Kanske natt att ha med sig till forlossningen??