BF maj 2011
Suck!
Vill veta vad blodet och det onda innebär. Är så rädd!
!!

VÅRBEBIS MAJ 2011 

Det är roligt att så här på fredag kväll gå igenom tråden och läsa vad som hänt under veckan!!
(och även att vissa har haft tråkigheter
)
Jag har börjat känna av illamåendet, främst på morgon men även lite då och då på dagarna..
Det värsta är nog halsbrännan, eller nää föressten är det nog humöret
Jag har varit bortrest 2 dagar denna vecka och när jag kom hem så började jag med att gnälla och skälla sen sprang jag till sovrummet och tjöööööt hela kvällen (tills min sambo kom och fnissade till mig med några tröstande ord..)
Nu kanske jag ska försöka få i mig lite soppa, någon som har nåt bra tips mot halsbrännan?
Det finns redan en BF-lista, kanske vi fortsätter på den :)
MAJ BEBIS 2011
Hej alla goa gravida kvinnor!
Jag har en hemsk sov period, har sovit hela helgen från ca 22-23 på kvällen fram till 14-15 nästa dag...
Jag är sååå trött, inte roligt och sitta på jobbet och försöka vara glad och trevlig...
Och illamåendet... suck... jag vet inte vad jag ska göra.. Har köpt postafen som BM rekomendera, men det blir jag bara ännu tröttare av...
Aja, kände att det var en lite "gnälldag" idag.. Jag har längtat så länge efter det här men nu mår jag bara pyton!
Och min sambo säger - Jag önskar du får en dag då du är glad och mår bra....
Gissa hur jag tolkar det, som att man är sur och gnällig hela tiden... :(
Jag vill bara må bra å få njuta av det här... =(
Är inte sån aktiv "skrivare" men jag följer er andra..
Beklagar verkligen ljusgläntan3030!!
Kul med en så aktiv tråd =)
Jag ville bara dela med mig av historien när vi berättade för mina svärföräldrar (igår)...
Vi hade beställt choklad med texten "farmor & farfar" och åkte till svärföräldrarna för att lämna den...
Det var bara min kära svärmor som var hemma men vi lät henne öppna chokladasken iallafall..
Sagt å gjort, när hon läser texten så är hon tyst en stund och skiner sedan upp som en sol...
Hon skrattar lite och säger "jag var tvungen och fundera om jag ska bli farmor till hundvalpar igen, men förstår att det till en människa" Å så krama hon om oss och en liten tår kom =)
Hahaha, så roligt det var... Svärfar kom också hem lite senare och blev lika överrakskad han med!
Ha en bra dag allihopa!!!
Skulle gå in i v 14 i morgon men min lill* ville inte stanna hos mig..
Tar bort mig från bf listan..
Hoppas på lyckan för er andra att ni få en vår bebis.
/LiAnna