BF maj 2011
Är det många som har det såhär att alla tecken kan vara bortblåsta vissa dagar?
Jag längtar ihjäl mig till 23/9 då jag ska på VUL.
När har du Bf?
ORon kommer och går mest hela tiden...
Justerat datumordningen bara

VÅRBEBIS MAJ 2011 

God morgon!
Ni som ska göra ett tidigt UL, vart har ni vänt er då?
På min MVC finns ingen sån möjlighet. Behövs det remiss för det?
Vart ska jag ringa och boka tro?
Förslag någon??
Ville bara slänga in en fot här jag med. Så detta känns lite mer verkligt!
Har precis gått in i v7. Känns helt overkligt, är första graviditeten både för mig och min kille.
Är trött, men vaknar ändå sanslöst tidigt på morgonen (jag är en sådan som sover 12timmar och gjort i flera år!) och nu vaknar jag 5.30-7 på morgonen. Brösten ömmar, magen molar. Och ska träffa BM imorgon för lite info eftersom det är första gången. Sedan ska det tydligen bli prover och sånt ungefär i v10. Ååh, vad jag längtar tills man känner sig trygg med att berätta för folk.
Den enda som vet nu är min mamma. Pratar med min mamma om allt. Så det blev så. Men än så länge fattar jag inte alls att vi ska ha barn. Känns så overkligt. Så många gånger som det inte har plussat och nu helt plötsligt plussade det! :)
Men jag är glad, innerst inne :)
Hur känns era magar tjejer!
Vi går in i vecka 7 i morgon och jag kan inte använda mina byxor längre...
Har faktiskt inte kunnat göra på drygt en vecka...
Jag vet att det inte är bebismage utan att det beror på andra saker, men det hänger ju ihop med graviditeten.
Såg en annan tråd där man lagt in magbilder vecka för vecka om man känner för det, är det intressant?
Roligt att se om fler har sån "uppsvälld" mage, samt att det är kul att se hur magen förändras när det blir sen bebismage.
TS: Skulle det vara ok för dig i denna tråd?
Fortsatta "sammandragningar" i magen och lite oro förstås..
Undrar stilla om det är detta ni kallar för "molvärk"?
Solen skiner och livet är fantastiskt!
Härligt! Är i v 5+4 idag så det är lång väg ännu men de ser ju bra ut nu just... Ska på ett nytt VUL om 2 veckor och då hoppas jag på att få höra ett hjärta slå! Jag har fått kraftig värk i magen de senaste dagarna men det hade jag även med sonen så jag är inte orolig. Tydligen kan vissa ha riktigt kraftig växtvärk. Mår lite illa men annars har jag inte så mycket känningar...