Inlägg från: we wish for a baby |Visa alla inlägg
  • we wish for a baby

Hej tjejer! Här inte humöret på topp... kissade på en sticka från testlagret i morse & använde mig då av mprgon urin, fick då ett ytte pytte svagt streck igen, gjorde ett igår kväll oxå & då fick i pricip inget streck om jag inte vetat att jag är gravid så hade jag nog inte förmått mig hitta de ;/ Så min stora fasa är att vi nu håller på att förlora även de här barnet..... usch! Kan inte tänka mig nåt annat eftersom jag i måndags hade ett lysande blått plus, fattar ingenting! Är alldeles tom i bollen, nu när jag skulle logga in på nätet så fick jag totalt hjärnsläpp & glömde internet koden som vi har haft samma i 6års tid, fick ringa min man på de sista förösket & fråga! han skulle köpa ett cb didital idag när han slutade jobbet eller vanligt hmm vet inte vad som kan va bäst. men jag hoppas de är fel på testlagret stickorna, men funderar samtidigt på varför de skulle vara de... fel på just MINA stickor?! Dom säljer ju hur många som helst så dom bör väl vara bra pålitliga? Ja fyy vilken lång väntan de blir nu fram till i eftermiddag då jag får hem cb testet, är de oxå svagare så vet jag ju vart de är på väg.... suck!

• we wish for a baby

Jag har kämpat i 6år för att bli gravid därav mitt testande & för att jag är rädd för ett nytt MA har redan gått igenom de en gång & vill inte precis som du säger inte gå med ett dött (barn) i magen för länge!

• we wish for a baby

Tack ljuslängtan! Ja jag tänkte avvakta med att testa till på söndag morgon om jag kan... tycker ovissheten är den värsta! riktig nervpress de här :/ Ja dessa tester kan ställa till med oro... men oron man går med utan dom skulle jag inte klara! Nu är snart min bättre hälft hemma, skönt att få krama om honom & att de är helg :) Nä nu lyfter vi våra huvud, ska njuta av var dag jag får med den lill*, hoppas de blir till maj 2011!

• we wish for a baby

missarwen: Skickar massor med styrke kramar, hoppas de inte är nåt allvarligt & att du får komma hem med goda nyheter!

• we wish for a baby

lovis79: Förstår precis hur du känner dig, jag får dock ett vul redan den 20 september, tycker att de känns nog långt bort! Be om ett tidigare vul på kvinnokliniken ifall du är orolig.

• we wish for a baby

sitter just nu med mitt CB test i handen & kan inte annat än konstatera att de inte kommer bli en fortsatt graviditet utan de kommer sluta i ett MA, de är de svagaste plus jag sett & hcg värdet har sjunkigt kraftigt. Jag tar fragmin sprutor som är blodförtunnande så därför släpper med all säkerhet inte fostret själv så de blir en skrapning. ska ringa akuten imorgon för ett vul så jag får de bekräftat & kan försöka se framåt igen.... men usch så tomt de känns! Har haft ont under dagen oxå otäcka sammandragningar liksom..... så statistiken börjar visst ta sig... skit för missfall de gör så ont i kropp & själ!

• we wish for a baby

Tack för era värmande ord! De gör så ont i hjärtat, hur ska man våga hoppas igen :/ Tack Novamedfamilj vad roligt att höra att du läst min blogg, ja de här året har satt sina spår.. minst sagt! Kommer planera in i IVF så snart som möjligt igen måste ge kroppen lite vila att hämta sig igen bara, ger inte upp hoppet än om att få ringa in de nya året med en bebis i magen.. än finns de hopp än hur hopplöst de känns nu :/

• we wish for a baby

Misswiren : Förstår verkligenhur du känner, ska ringa till akuten själv imorgon för att få de bekräftat. Jobbigt att man kankse ska behöva gå och dra på de ytterligare ett par veckor för de är så tidigt än.....
    Styrke Kramar till dig vännen!

• we wish for a baby

Hej Tjejer! Dom tog inte in mig på akuten nu när jag ringde, de tyckte de var så speciellt när de var provrörs befruktning så dom bad mig ringa min klinik på måndag eller till gyn, för ett vul var visst för tidigt att göra, skulle inte gå att fast ställa om allt såg bra ut eller inte.....
    känns skönt att inte behöva åka men samtidigt ett slag mot ansiktet att de inte räknades som akut!! Jag vill veta nu hur de ligger till, innerst inne så vet jag redan & har börjat sorgarbetet som vi nu har framför oss! Men man vill ju ändå få de bekräftat av en gynekolog...
    Blir väl till att gå runt så här som sist... vänta & vänta på att misfallet ska inträffa. De kommer ju verkligen inte på bestämda tider utan precis när de helst behagar. Kommer nog få ringa förtvivlat in igen som sist för att få hjälp med att bort det!
    Kommer med en update sen så ni får veta hur de gått!
    Kram till er!! Passa på att NJUUUUT man vet aldrig hur länge de vara Hjärta

• we wish for a baby
    Vix skrev 2010-09-04 13:53:30 följande:
    Vad jobbigt för dig :´(  Hoppas du blir gravid snart om nu det är så som du tror. En sak kan du glädjas iallafall att ett litet ägg blev befruktat och fastnade ett litet tag. Men det var något fel på det ägget så din kropp funkade bra och tog bort det för att lämna plats till en frisk och härlig bebis som kommer snart växa i din mage. *kram*
    Tack Hjärta
    Vi kommer vara på banan så snart min kropp är redo igen, de blir ett sista försök i år. Sen får denna bebisverksta ligga på hyllan ett tag. göra en missfalls utredning osv. Mitt andra missfall nu på 4månader.

Kramar till er!
  • we wish for a baby

Hej tjejer!
    Har idag börjat blöda & har sån fruktansvärda mens smärtor & de blir bara värre Gråter
    De bara att inse att de blir ingen maj bebis för mig. Började med molande värk & brun flytning på pappret igår kväll!
    Skönt ändå att kroppen stöter bort de själv & att jag förmodligen slipper skrapning!

FrökenFideli skrev 2010-09-05 09:46:55 följande:
    Hallå och grattis alla!!

Jag har BF den 8:e

Men känner mig orolig för att jag håller på att få mf så får se....
    Fick som mensvärk igår och bruna flytningar. Sen kom och gick det onda och det kom även blod.

Idag har jag varken ont eller blödningar. Vet inte vad jag ska tro!!!! Usch!!! Vill vill vill att det ska få vara kvar!

Hoppas de bara är en tillfällig blödning för dig, men bruna flytnongar är ju inte ett så bra tecken Rynkar på näsan
    Du finns i mina tankar skickar dig en massa styrka!
    Kram

• we wish for a baby

Ja de fruktansvärda statistiken & de vidrigaste av allt är ju att den oftast stämmer, har hört att var 4:e graviditet slutar i missfall Demon
    Kommer fortsätta att följa er till ni har era små bebisar i famnen Hjärta
    Sköt om er!

• we wish for a baby
    Tar bort mig från listan Gråter
    Men de verkar blivit lite kosntigt så någon kan väl göra om & göra rätt :)
    Kram på er

{#emotions_dlg.flower}Solig VÅRBEBIS MAJ 2011 Solig{#emotions_dlg.flower}
    La vie en rose - Bf 1 maj, första barnet Skalbagge - Bf 1 maj, första barnet Emma86 - Bf 1 maj, första barnet Jean - Bf 2maj, 1:a barnet Fröken Löken - Bf 2 maj, första barnet Misswiren - Bf 2 maj, andra barnet Therre - Bf 2 maj. 2:a barnet  gosensgos - Bf 3 maj, 4:e barnet FrökenHanna - Bf 3 maj, 1:a barnet LiAnna - Bf 4 maj. 1:a barnet Lovis79 - Bf 4 maj, 1:a barnet Jane C- Bf 4 maj, 2:a barnet mariesu - Bf 4 maj 3:e barnet Svea Maria - Bf 5 maj, 2:a barnet novamedfamilj - Bf 6 maj 2:a barnet gulliguld Bf 6 maj 2: barnet MiDi Bf 9 maj, andra underverket Mary - Bf 9 maj, 1:a barnet Downn under - Bf 9 maj 2:a barnet Sabina87- BF 9 maj, 2:a barnet Vix - Bf 10 maj, 3:e barnet Jenpuh - BF 10 maj, 1:a barnet Ljuslängtan3030 - Bf 12 maj, 1:a barnet smultr0n - bf 12 maj, 2:a barnet JaneEyre - Bf 13 maj, 1: barnet Lyckomia - Bf 14 maj 1:a barnet Tidförbarn75 - Bf c.a 15 maj, 2:a miraklet
Svar på tråden BF maj 2011