BF maj 2011
är i vecka 6+4, och vill verkligen att tiden ska gå fortare! 

Tiden går sååå sakta... en hel månad till inskrivning för mig.
Hoppas allt kommer gå toppen för dig!
är i vecka 6+4, och vill verkligen att tiden ska gå fortare! 

Vad sägs om att samman stråla i denna tråd istället...
www.familjeliv.se/Forum-11-226/m54139205.html
tycker det är svårt att hålla koll på två trådar :S fast det kanske bara är jag =(
Tror inte att alla kommer vilja flytta över (även om d är ok för mig ) , så jag kommer nog kolla in båda trådaran hursomhelst, för att inte missa nått
Säg mig hur går de för alla nu då?
Vilka symptomer har ni än så länge?
Själv har ja små som mens värk och magen varierar mellan normal storlek o uppblåst. Ush får gå med stora tröjer på jobbet o de känns som om magen kommer explodera ibland.
Brösten gör ont. Men sen utöver de känner ja mig hyfsat bra.
Längtar tills nästa vecka så man kan se lillen. Kommer inte va stort men bara man får se lite o veta att allt e som de ska... ush skulle inte orkat med en till missfall...
jag gillar den här tråden jätte mycket!!! men har även gjort en till tråd för dom som är i typ samma vecka som mig ( v 6-7)...tänkte att man kanske kunde följas åt lite mer personligt där
www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54645985.html
jaha, nu förstår jag, en tråd som egentligen bara innehåller listan. det kan vi väl göra!! bara inte folk börjar skriva massa inlägg där då 
håller mig lite osynlig, men läser era inlägg varje dag 
Allt är bra med mig, rätt mycke molvärk, toa titt som tätt, ömma bröst å trött!!!
Men, är det i den här tråden jag läst om pott-tränings-blöjor?? var får man tag i såna isåfall? och hur funkar dom?
jag känner mig inte gravid alls!!!
Är i vecka 9 nu.... har haft en smärfri graviditet hittils, inge illamående. Men var jätte mega trött i ca 2 veckor. Har haft ömma bröst och lite molvärk. Sedan en vecka tillbaka har jag inga symtom alls nästan....något ömma bröstvårtor, lite lite molvärk ibland..men annats inget!!!
Nån fler????
Blir ju orolig att det inte finns nått kvar därinne, inte levande iallafall ... Har försökt få igenom att göra ett tidigt UL eller VUL, men man får inte det i mitt lansting, har ingen privatr klinik som gör det här heller...

heheh, nää, men jag stod verkligen på mig.