• carwho

BF maj 2011

Gomoron! Jag har funderat o kommit fram till att jag måste ha kissat ut delar utav min hjärna när jag kissade på testet!!!!! Mer förvirrad människa får man leta efter o minnet ska vi inte ens tala om. För det existererar inte längre!!

Hoppas ni alla får en underbar dag!!

• carwho

Mannen min vill oxå vänta.... typ t vecka nästa år någon gång.... Och jag vill vänta ett litet tag till. Vi har inskrivning i vecka 8 så till dess iaf! O kansk lite till... äh vet inte! :) Vi tänkte fara hos en privat BM i grannstaden o göra UL tidigare än v 18. Detta känns så overkligt o jag VILL se min baby före vecka 18.

• carwho

Välkommen amisej, håller tummarna det går bra denna gång!  {#emotions_dlg.flower}

*** Bf 2011-05-29 ***
  • carwho
    amisej skrev 2010-09-21 15:18:49 följande:

Säg mig hur går de för alla nu då?
    Vilka symptomer har ni än så länge?

Själv har ja små som mens värk och magen varierar mellan normal storlek o uppblåst. Ush får gå med stora tröjer på jobbet o de känns som om magen kommer explodera ibland.
    Brösten gör ont. Men sen utöver de känner ja mig hyfsat bra.
    Längtar tills nästa vecka så man kan se lillen. Kommer inte va stort men bara man får se lite o veta att allt e som de ska... ush skulle inte orkat med en till missfall...

Jag är i vecka 5 (4+1) (när ska man lära sej o komma ihåg dessa dagar då??? Jag måste alltid tjuvkika på Gravidverktyget för o se ) Jag plussade rätt tidigt, på minus 5 (i fredags) Symptom hittilss: trötthet, hunger, måste springa på toa i tid o otid. Mår illa då o då, men det är inte farligt alls. Typ när jag är hungrig kan jag må illa o ibland mitt i maten men det går över snabbt. Överlag är jag så lycklig över detta så jag struntar i lite illamående Just NU iaf Sen är tuttarna sååå ömma o lite molvärk  - antar att det är det som kallas växtvärk??
    *** Bf 2011-05-29 ***
  • carwho
    maddelu skrev 2010-09-21 17:35:06 följande:
    jag gillar den här tråden jätte mycket!!! men har även gjort en till tråd för dom som är i typ samma vecka som mig ( v 6-7)...tänkte att man kanske kunde följas åt lite mer personligt där Glad 

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54645985.html 
    Jag gillar oxå den här tråden !! Den känns mysig på nå vis
    *** Bf 2011-05-29 ***
  • carwho

OK - idag skulle jag posta ett paket. Så hade deras dator kraschat så det gick inte. Måste vänta t imorgon? Tror ni inte lilla jag stod med gråten i halsen?!
    Sen skulle jag ringa en kundtjänst, o hade lite otur. Fick en otrevlig tjej i luren o jag BÖLA! Som jag böla när jag lade på!! O jag e ganska tuff ska ni veta i såna lägen

Antar att det bara är o erkänna: Hormonerna påverkar även mitt humör!!! *skratt*

*** Bf 2011-05-29 ***
  • carwho

OK, kan vi inte göra en BF tråd?
    Är det OK om jag gör en sån??
    Så kan vi ha en lista med BF i en separat tråd...?

*** Bf 2011-05-29 ***
  • carwho
    maddelu skrev 2010-09-21 18:48:52 följande:
    jag kasnke är trögfattad?? men vadå, har vi inte redan en BFtråd?? vi har ju BF lista i denna tråd?

haha, blir man trög av att vara gravid oxå Tungan ute

Nej men tänkte vi kan ha en separat tråd för BF listan.. ? Den tar ju som plats och emellanåt tar den ju flera flera inlägg när alla uppdaterar samtidigt... Hänger ni mer hur jag menar? Jag är oxå rätt luddig känner jag, skyller på graviditeten!!
    *** Bf 2011-05-29 ***
  • carwho

Näää man får skriva det i TS att det fär F Ö R  B J U D E T

Shall we?

*** Bf 2011-05-29 ***
  • carwho

Moi Mukulat: Just därför gör vi en separat tråd för det - för det är trots allt kul o se vem som ska ha när. 

*** Bf 2011-05-29 ***
Svar på tråden BF maj 2011