• natalieh

BF maj 2011

mateosen skrev 2010-12-07 12:36:36 följande:

Är det flera som ska på UL den 20 december? Så kul!!

Vi är så himla nyfikna på könet...

här har du en vul 20 dec, oxå i v 17 just nu Glad
    vi är oxå extremt nyfikan på vad det är för en liten grej  Tungan ute

första barnet?
    Vår kärlek --> BF 2011-05-19
  • natalieh
    mateosen skrev 2010-12-07 16:41:11 följande:
    Spännande med flera den 20/12 - 10:40 är det dags för oss!!
    Nej, andra barnet. Har en pojke som är 3 år!!
    Kollade könet med honom också. Och det är inte för att det spelar oss någon roll om det är en pojke eller flicka...bara för att man får en helt annat relation till barnet i magen om man vet vad det är

Ska till gyn/bm imorgon och kolla upp varför jag har dessa flytningar - hoppas allt är bra!!
    13.30 har jag.. jag är sist av alla oss den 20:e ..
    okej! ja, det är så jag oxå känner, så kan man sluta kalla den för "den" hehe..Skrattande

det är ju många som får lite "missfärgade" flytningar..
    så hoppas att de inte är nått på tok!!
  • natalieh

iisch! v 17+0 imorgon.. och jag känner mig inte gravid.. och jag ska kunna vänta i heeela 10 dagar på RUL för att veta att bebisen inte försvunnit sen sist ( 3v.sen) jag såg den.. men det är betryggande att läsa att de flesta mår som jag rent fysiskt, molvärk, sover dåligt , ingen mage direkt.. osv.. så nu fick ni lite gnäll från mig..

ps, grattis alla till välmående bebisar på RUL {#emotions_dlg.flower}

• natalieh

är det någon som köpt vagn redan?

• natalieh

Vi har oxå köpt vagn redan Glad är i v 18.
    Vi som många andra hittade en på blocket, och kunde inte låta bli.
    Så det blev en marinblå/vit Brio combi.. Blir det nu en flicka så får jag bara sätt
    fast lite rosa nallar eller nått!! Känns viktigast att den lill* åker säkert Solig
    Och den slipper just nu stå helt tom då vår lilla vovve placerat sig och sin filt
    i korgen under vagnen.. hi hi..

Vi har fått spjälsäng och vagga. Men det står inte här hemma än, det hade kännts
    lite för mycket.. Vågar inte köpa mer grejer heller..

• natalieh

Jag förstå verkligen inte att de finns något där inne.. men nu har min mage börjar kurra o bubbla lite konstigt så tror att bebis snart vill sparkas lite *hoppas*
    Alla andra helger susar förbi, utom denna, bara för att på måndag gäller det... RUL!! Skrattande
    Så nu ska jag sysselsätta mig för att få den att gå snabbare Cool

• natalieh

Rul om 3 timmar.. tittar på våra bästa år bara för att fördriva en timme i alla fall.. åh, vad nervigt det är!!

Oj föresten, jag är motsats till många här läser jag Flört jag ärlskar rosa, så blir det en flicka kommer hon inte ha mycket annat. Och barbapappa är så gullig tycker jag! Inte bamse dock!
    Men jag är jätte glad när man kollar i affärerna, med tummen,laban och barbapappa! De är mina favoriter..Glad

• natalieh

Grattis Hiawatha och maj09 !! Glad

nu så är vi hemma efter RUL Solig  allt såg jätte bra ut och vi blev framflyttade 1 dag Tungan ute lagom tyckte jag.. 20 maj är det nu..
    jag började gråta en liten skvätt och var jätte lycklig.. Ända besvikelsen var att vi fick en USEL läkare.. hon var så tråkig och formell.. Men som tur är så kan inte hon förstöra vår LYCKA!
    Vi  var så nyfikna på var det är för en liten krabat, men den var lite blyg och vägrade visa upp sig..
    Så vi får se på nästa RUL..Glad

Har lagt upp en bild i  mitt galleriSkrattande

• natalieh
    Hiavatha skrev 2010-12-20 16:21:29 följande:
    Grattis till dig med, natalieh! Underbart är det! Och grattis även till maj09 såklart!

Vi stannar på samma dag som förut: BF 11 maj. Vår son(!) ville gärna visa upp sitt paket, hi hi

När har du/ni nästa RUL?

ååh, grattis till pojken Glad

vi skulle få vår tid hemskickad sa läkaren.. så vet inte riktigt.. fick du ny tid?
    men jag har nästa bm besök i februari..tycker det är jätte länge man ska gå mellan besöken Obestämd
    v9 och sen v 25..
  • natalieh
    Tiiinaa skrev 2010-12-29 15:32:42 följande:
    Hej hörrni! Jag är lite orolig just nu och behöver hjälp!!

Ledsen om jag kommer med lite "too much info" just nu men jag måste ställa min fråga!

Igår hade jag och sambon sex. Efteråt fick jag lite ont i magen och sammandragningar. Men tänkte inte så mycket på det då. Men idag så fick jag en riktigt slemmig flytning. Lite som en sån där äggviteliknande flytning man kan få i samband med ägglossning, fast denna var segare och lite grönaktig i färgen. Liknade typ snor (sorry om jag gör er illamående). Jag är så himla rädd nu att det är slemproppen och att jag kommer föda för tidigt Är ju bara i vecka 23 så det är helt uppåt väggarna för tidigt... Har inte haft några såna här konstiga flytningar alls genom hela graviditeten..
    Då får alla lite too much info från mig med Tungan ute

Har fått samma sak med flytningar dagen efter att vi haft sex.. jag blev skitskraj, trodde oxå det var slemproppen som var på väg ut..
    Har man inte avbrutet sex så kan det väl vara sperman som hjälper till att bilda flytningarna..

Tror inte du ska oroa dig Glad
Svar på tråden BF maj 2011