BF maj 2011
Är det flera som ska på UL den 20 december? Så kul!!
Vi är så himla nyfikna på könet...

vi är oxå extremt nyfikan på vad det är för en liten grej

första barnet?
Är det flera som ska på UL den 20 december? Så kul!!
Vi är så himla nyfikna på könet...

iisch! v 17+0 imorgon.. och jag känner mig inte gravid.. och jag ska kunna vänta i heeela 10 dagar på RUL för att veta att bebisen inte försvunnit sen sist ( 3v.sen) jag såg den.. men det är betryggande att läsa att de flesta mår som jag rent fysiskt, molvärk, sover dåligt , ingen mage direkt.. osv.. så nu fick ni lite gnäll från mig..
ps, grattis alla till välmående bebisar på RUL 
är det någon som köpt vagn redan?
Vi har oxå köpt vagn redan
är i v 18.
Vi som många andra hittade en på blocket, och kunde inte låta bli.
Så det blev en marinblå/vit Brio combi.. Blir det nu en flicka så får jag bara sätt
fast lite rosa nallar eller nått!! Känns viktigast att den lill* åker säkert 
Och den slipper just nu stå helt tom då vår lilla vovve placerat sig och sin filt
i korgen under vagnen.. hi hi..
Vi har fått spjälsäng och vagga. Men det står inte här hemma än, det hade kännts
lite för mycket.. Vågar inte köpa mer grejer heller..
Jag förstå verkligen inte att de finns något där inne.. men nu har min mage börjar kurra o bubbla lite konstigt så tror att bebis snart vill sparkas lite *hoppas*
Alla andra helger susar förbi, utom denna, bara för att på måndag gäller det... RUL!! 
Så nu ska jag sysselsätta mig för att få den att gå snabbare 
Rul om 3 timmar.. tittar på våra bästa år bara för att fördriva en timme i alla fall.. åh, vad nervigt det är!!
Oj föresten, jag är motsats till många här läser jag
jag ärlskar rosa, så blir det en flicka kommer hon inte ha mycket annat. Och barbapappa är så gullig tycker jag! Inte bamse dock!
Men jag är jätte glad när man kollar i affärerna, med tummen,laban och barbapappa! De är mina favoriter..
Grattis Hiawatha och maj09 !! 
nu så är vi hemma efter RUL
allt såg jätte bra ut och vi blev framflyttade 1 dag
lagom tyckte jag.. 20 maj är det nu..
jag började gråta en liten skvätt och var jätte lycklig.. Ända besvikelsen var att vi fick en USEL läkare.. hon var så tråkig och formell.. Men som tur är så kan inte hon förstöra vår LYCKA!
Vi var så nyfikna på var det är för en liten krabat, men den var lite blyg och vägrade visa upp sig..
Så vi får se på nästa RUL..
Har lagt upp en bild i mitt galleri