BF maj 2011
Här har vi också alla pengar tillsammans.....mycket smidigt...:)
Här har vi också alla pengar tillsammans.....mycket smidigt...:)
Samma här....:))
Var på RUL idag och allt såg bara fint ut.... Vi ska få en liten prinsessa....:) en liten Molly....
Min dotter föddes på morsdag den 25/5-08 kunde inte fått något finare....:) nu bär jag på en till dotter som är beräknad samma datum som sin syster....:)
Jag har foglossning som bara blir värre....känner av SD på kvällarna när jag ska sova....känner mig lite tröttare i kroppen...men annars mår jag fint :) mysigt att känna sin lilla i magen, så detta är värt all smärta :)
Ja jusde....det hade jag förträngt....mins att det var ljuvligt skönt när dom tog bort det...:) ...
Går in i vecka 21 på fredag enligt ul....har gått upp 8 kg än så länge :)) tycker det är mysigt att gå upp i vikt då jag i vanliga fall aldrig gör det...(njuter) :))
Har haft ont i ryggen sen jag blev gravid med första....men nu går det ihop med foglossningen....inte kul :/
Therre; ja så har jag också gjort, alltså gått och dragit ut på allt....men nu på onsdag ska jag äntligen gå till en sjukgymnast....:) hoppas det blir bättre av det....
Med första barnet så handla man ihjäl sig på saker, nu me andra i magen har jag ju allt klart redan, känns lite mysko att inte behöva köpa något....fast lite bebis kläder har jag faktiskt köpt, kan ju inte låta bli hiii :))