Inlägg från: Moi Mokulat |Visa alla inlägg
  • Moi Mokulat

BF maj 2011

TheLove skrev 2010-09-20 13:51:57 följande:
    Jag är i V.6+1 och ska till bm den 28/9 alltså en månad innan dig typ... Tycker det verkar konstigt med så sen inskrivning. Min blir en vecka sen eftersom bm och jag inte kunde samma tider veckan innan...
    Har kanske med att göra att de är mitt andra barn?
  • Moi Mokulat

Åhhh snälla ingen jobbig BF lista här inne. Man missar vad alla skriver och allt blir jobbigt.

• Moi Mokulat
    carwho skrev 2010-09-21 19:13:52 följande:
    Moi Mukulat: Just därför gör vi en separat tråd för det - för det är trots allt kul o se vem som ska ha när. 
    ja det är det!
  • Moi Mokulat

Jag är i vecka 5 +5 Så det är ett tag till.
    Ska försöka hålla oss till 2 nov för då ska vi till BM.

• Moi Mokulat
    minstörstalycka skrev 2010-09-23 11:21:00 följande:
    Jag är i vecka 5+0 och har berättat för min mamma och en tjej kompis, nu skall vi hålla tyst till 3 nov då vi skall till bm :)
    Vi ska till BM 2 nov. hihi Hålla handen?
  • Moi Mokulat
    minya skrev 2010-09-23 20:48:30 följande:
    bebisen i v 8 Hjärta

8e veckan (NU)
    Coolt. Nu fattar man att de är for real.
    ha fått noja på att jag måste får veta att de verkligen verkligen är något levande där inne.
    Kanske för de runt om kring har fått ma och att jag är livrädd för det nu med. Vill inte gå runt och
    tror att de är något levande ifall de är dött.
  • Moi Mokulat

Hur kan man få dem att göra ell VUL på en?
    Jag vill verkligen se. Mina gravid symtom har nästan försvunnit förutom
    överkänslig och tröttheten är allt annat bort blåst.

• Moi Mokulat
    Tjejer jag har fått en fastttt tjänst. Jag har fått ett joobbbbbbb eller de hade jag hade jag innan, men nu fast tjänst.
    Chefen som hatar föräldra lediga vet inte att jag är gravid hehehehhehe
    Kommer bli hemskt
  • Moi Mokulat
    frau M skrev 2010-09-27 20:16:15 följande:
    jag hade sån tur med förra grav jag att precis en vecka efter att jag skrev på kontraktet för fast heltidstjänst så blev jag sjukskriven, å kunde inte jobba en hel månad efter det innan bf, å sen vart jag ju mammaledig. Så det tog ca 2år innan jag verkligen jobbade heltid =) å då hann jag med å få två läneförhöjningar på det å =)
    Men han hade inte kunnat ge tjänsten till någon annan heller även om han visste om min grav då, det var min tur, å det visste jag, å många andra å...
    jag fick denna tjänsten före en annan. Hoppas inget händer nu med min  fasta tjänst och facket.
    Men jag ersatte en annan tjej som hade en fast tjänst
Svar på tråden BF maj 2011