BF maj 2011
Kan man som RH-positiv också blida antikroppar mot barnet?
känns "märkligt" att det börjar ploppa ut bebisar när man själv har över en månad kvar till BF.
Vi som har BF i slutet av maj får verkligen peppa varann i slutet tror jag, när alla andra snuffsar bebisar så går vi med magen i vädret än 
.När vi fick vårt första barn så var jag helt stressad över alla som skulle komma och hälsa på. Vi ville inte ha besök första dagarna utan ville hinna landa och hitta varandra lite innan det stormade in folk. Meddelade familj/släkt/vänner detta men det blev inte så....
Vi hann inte mer än in på gårdsplanen så stod grannfrun på trappan, vi hade inte ens hunnit in i huset! Morgonen efter bankade det på vår ytterdörr, vi sov ännu. utanför står min pappa! Sen detta eviga ringande från övriga, när kan vi komma?? Det höll på att knäcka mig som fick en lättare depp efter förlossningen.
När barn två kom till världen så sa vi som så, låt alla komma dom två närmsta dagarna efter vi kommit hem. Så vi får det överstökat och får vara ifred sen! Så fick det bli och så kommer det bli denna gången med! Orkar inte med att ha det som vid vårt första barns födelse!!
Sen blir jag vansinnig på alla som är förkylda och inte kan hejda sig, men jag är ganska tydlig där och säger: Är ni friska och krya är ni välkomna, annars får ni vänta tills ni mår bättre!
, går in i v.38 idag och har slutat med bricanyl pga. jag vill ha min bebis nu, har så mycket ont i underlivet när jag går så jag hoppas på att det kommer ... har onda Sd som kommer då coh då men jag vill inte stoppa dom nu med bricanyl.