BF maj 2011
Vi får hoppas att röd funkar på pojkar, jag köpte ju en röd och en lila body idag 
Vi får hoppas att röd funkar på pojkar, jag köpte ju en röd och en lila body idag 
Är det någon av er som ska hyra babyskydd från if? Vi funderar på det, det verkar rätt smidigt
Tillbaka igen efter lite internetavbrott tack vare bredbandsbolaget!
Jag har också funderat på det där med att vara höggravid, vi borde nog vara det nu. Jag tycker att magen är i vägen mer och mer men ändå lyckas jag hela tiden glömma bort att den sitter där och kastar mig framåt när jag ska resa mig eller sätta på mig skorna. Tröghet 
Imorgon ska jag göra glukosbelsatning klockan åtta, ser verkligen inte alls fram emot det...
Är ni klara med försäkringskassan förresten? Jag skickade arbetsgivarintyget till min förra arbetsgivare för över en månad sen och han har fortfarande inte fyllt i det trots att jag påmint honom flera gånger. När jag mailade honom idag fick jag autosvar om att han är på semester tills den 10e. Så otroligt tröttsamt
Det där med att få hård mage när man har sammandragningar, hur känns magen i vanliga fall då? Min mage är jättehård hela tiden, iallafall när jag står upp
Jag får fråga BM på torsdag om sammandragningar, det känns lites kumt att aldrig ha känt någon