Inlägg från: Lovelyness |Visa alla inlägg
  • Lovelyness

Tillbaka igen efter lite internetavbrott tack vare bredbandsbolaget!

Jag har också funderat på det där med att vara höggravid, vi borde nog vara det nu. Jag tycker att magen är i vägen mer och mer men ändå lyckas jag hela tiden glömma bort att den sitter där och kastar mig framåt när jag ska resa mig eller sätta på mig skorna. Tröghet Flört

Imorgon ska jag göra glukosbelsatning klockan åtta, ser verkligen inte alls fram emot det...

• Lovelyness
    Hiavatha skrev 2011-03-01 15:41:25 följande:
    Äh, jag tyckte inte att glukosbelastningen var så farligt att göra som alla säger (om du nu inte redan har egen erfarenhet?). Klart man blir trött och lite svimfärdig =) för att man inte får äta eller dricka på så lång tid, men man ska ju bara sitta ner ett par timmar där och ta det lugnt... Ta med en bra bok
    Får hoppas att jag får samma erfarenheter. Jag tycker nog det jobbigaste är risk för illamående eftersom jag har en förmåga att må illa på morgonen, känner inte riktigt för att sitta där och spy... Jag tar med mig bok, make och virkning! Glad
  • Lovelyness

Är ni klara med försäkringskassan förresten? Jag skickade arbetsgivarintyget till min förra arbetsgivare för över en månad sen och han har fortfarande inte fyllt i det trots att jag påmint honom flera gånger. När jag mailade honom idag fick jag autosvar om att han är på semester tills den 10e. Så otroligt tröttsamt

• Lovelyness
    tove83 skrev 2011-03-01 17:59:13 följande:
    öhh va?? har fått beviljad grsavidetspenning från 18 mars samt fått reda på min sgi vad den ska ligga på...de har mina inkomster å så redan,har egen sida på fk...är det nåt jag behöver komplettera mera tror ni?? i sådanafall hade de väl skickat det till mig??
    Om du redan fått beviljad föräldrapenning så behöver du väl inte komplettera med någonting? Förstod inte riktigt frågan
  • Lovelyness
    Lovelyness skrev 2011-03-01 18:03:07 följande:
    Om du redan fått beviljad föräldrapenning så behöver du väl inte komplettera med någonting? Förstod inte riktigt frågan
    Eller jag förstod inte vad det hade med mitt exempel att göra snarare
Svar på tråden BF maj 2011