BF maj 2011
Oh det låter som det mycket på G i tråden idag! Lycka till alla ni som har regelbundna värkar, snart kommer bebisarna förhoppningsvis ut!
Oh det låter som det mycket på G i tråden idag! Lycka till alla ni som har regelbundna värkar, snart kommer bebisarna förhoppningsvis ut!
Spännande! Det var så min förra förlossning också startade. Lycka till!
tove83 - då väntar vi andra på att få höra hur det gick för er då! Lycka till ni också!
Cina1978 - Grattis grattis till en lillasyster!
Jakeline - säger grattis här också till din sötnos!
Har haft molvärk sedan igår eftermiddag och vid fem i morse gick en blodblandad slemmis. Nu klockas det värkar och jag ska försöka se till att äta frukost och duscha så att man är redo om det fortskrider.
Hej damer som fortfarande väntar. Håll ut säger jag! 
På Bf+7 släppte slemmis på tidig morgonkvist. Värkarna tilltog under dagen och vid 21.30 åkte vi till förlossningen. Då hade jag värkar kanske var 8 minut. Men det visade sig  att jag var helt öppen då BM väl undersökte mig vid 23.30. 
En liten flicka tittade sedan ut vid 01.19. 
3540 gram och 51 cm.  Nu ligger hon och sover i min famn. 
Så snart snart snart är era gullungar här. Men jag vet hur sjukt drygt det är att vänta så kram till er!
Och stort grattis till alla fina som redan kommit!
Neith - Grattis grattis till er Noah. Efter lång och enträgen väntan kom han också ; )
Amisej - Grattis till sonen och håll ut, snart ska ni nog få lämna sjukhuset. Vet att det måste var påfrestande och jobbigt att se sin liten i kuvös med slangar och det hela men var glad att de kan hjälpa honom så att han kan komma hem snart snart. Kram till er! 
Moi Mokulat och Miss Sindra - Snart nog kommer era småbebbar också. Vet dock allt om hur frustrerande det känns men plötsligt är man så på andra sidan. Kram på er båda och alla andra där ute som väntar med stormagen än.