Mary skrev 2011-04-30 23:50:43 följande:
Mitt vatten gick kl 21!!! Har just varit inne på kontroll eftersom pyret inte var fixerad sist hos BM. Nu blir vi hemskickade och får bli igångsatt senast måndag! Shit nu händer det!
Spännande lycka till!
amisej skrev 2011-05-01 02:49:55 följande:
Ligger i sängen blev väckt utav SD.
Försöker ta tiden mellan Sd med Värktimer men blir bara förvirrad.
Har inte alls ont utav dom utan måste hela tiden känna efter om magen e "stel" och då får jag de bekräftat att Japp nu e en på G.
Men får ändå inte till detta. E så osäker på mig själv och min kropp.
När e det dags egentligen?
Ska det inte göra ont!!!!??
Ska försöka somna om nu och se vad som händer på morgonen då får mannen hjälpa till att känna, bedömma och ta tid
Åkt in än? Jo, ont brukar det ju göra, men du kanske har en hög smärttröskel, därav upplever du inte det som kanske en annan skulle haft gjort. Lycka till!!
morotsland skrev 2011-05-01 10:11:04 följande:
Har BF idag, känner ingenting, kom igen nu bebisen!
Lovelyness skrev 2011-05-01 10:13:09 följande:
Jag får fira att jag är fullgången idag! Det känns helt sjukt att det redan är maj, jag förstår inte riktigt vart tiden tog vägen
Grattis till fullgånget! Hur jobbigt det än är att inte känna något, så tänk att ni är vääääääldigt nära målet nu! Håller tummarna på att det kommer igång snart!
Själv har jag sovit "gott" hela natten, sammandragningar som kommer då och då men inget är på gång. Känslan i kroppen säger mig det så det är bara att hänga i ett par veckor till!
Det är tur att vi är några stycken som ska ha i slutet av maj, det är lite "stressande" att läsa om alla bebisar som kommer. Men självklart är jag jätteglad för eran skull, så missuppfatta inte det!
Idag händer inte mycket i detta huset, vara ute lite i trädgården kanske, inte göra något jätte speciellt. BAra njuta av solen för nu verkar det att komma in sämre väder ett par dagar, tyvärr!.