BF maj 2011
Sommarnatt2010 skrev 2011-02-21 13:12:12 följande:
Ta en dag extra, det är ingen som tackar än för att man sliter ut sig...(jag är så duktig på att tala om vad andra ska göra men mindre duktig på att leva efter det själv =))Fast denna gången har jag faktiskt tagit en extra dag eller ja det blir nog två (denna känns oxå lite extra:S)...har ju legat däckad sen i onsdags tyckte jag kände mig hyffsat pigg igår, men fick oväntat besök av mor o far en timme o konstaterade efter det att jag aboslut inte skulle orka jobba en hel dag...Så då bestämde jag sent igår kväll att vara hemma måndag o tisdag...Har dock lite dåligt samvete. För när jag bara sitter hemma o virka så känns det ju inte så tungt. Ska gå en liten promenad med hunden i em, det blir eldprovet det =)
Men hade min vän o mamma fått bestämma skulle jag varit hemma hela veckan. Måste ju tänka på att vila upp mig ordentligt efter sjukdom, är ju inte ensam om min kropp längre eller vad det va de sa =)
Har iaf något att se fram emot i helgen! Ska träffa mina gamla barndomsvänner som jag inte sett på år och dar. Sist jag träffade dem var innan jag blev gravid med ettan. :P Det ska verkligen bli superkul!