Fröken Löken skrev 2010-09-14 11:57:53 följande:
nu ser tråden helt koko ut igen!!! Är det hos er med??
Kan inte fatta att jag går in v 8 idag!!!!!! 7+0... känns HELT overkligt...
har verkligen lyckats att inte tala om det för någon på jobbet med :)
Imorse kände jag mig inte alls pigg på att åka till jobbet, mådde illa och fick gå på toa två gånger innan jag åkte och det är inte alls normalt för mig!
Man kan ju inte veta heller om det är grav eller om det är en magsjuka som är på G!?
Förhoppningsvis är det ju grav, HATAR magsjuka!!!!!!!
Nu känner jag mig lite bättre, men har en såndär konstig huvudvärk, en sån som inte spelar någon roll vad man gör för den försvinner inte!! Men det går väl om till jag blir gift ;)
Hoppas det är bra med er andra idag!
Min tråd funkar
Härligt du ligger
fortfarande en dag före mig! hehe
Jag går in i vecka 8 i morgon, fantastiskt.
Jag har dock varit "tvungen"att berätta för mina två närmaste arbetskamrater.. Jag har mått så illa att det faktiskt inte gått att dölja. Den ena har misstänkt det, den andra frågade rakt ut igår. Eftersom jag inte kan ljuga eller ens hitta på och stå för en nödlögn, så svarade jag som det var.
Fick gå hem från jobbet igår pga att jag kräktes, detta eftersom jag arbetar med livsmedel och inte har berättat för någon. Sen är jag ju inte 100 säker på att det är med anlendning av grav..
I morgon måste jag berätta för min chef, jag behöver kortare pauser, oftare, för intag av fast föda, annars kommer jag inte klara av att arbeta som läget är nu.
Tidigt UL (vaginalt?) på måndag. Sen är det fritt fram att berätta, om allt ser bra ut där.
Hoppas på det
Hur mår ni andra idag?