BF maj 2011
Har du något foto på din bebismage? Jag är nyfiken då vi ju har gått ca lika länge.
Startade en magbildstråd, " Magbilder BF maj 2011" kan du söka på.
Vill du, lägg gärna in foto där!
Ha en bra dag alla!
jag ska på UL den 26 nov 2 dagar innan jag fyller år så jag hoppas att de blir en bra och trevlig överaskning/födelsepresent, då allt ser bra ut och att man ser ett tickande hjärta och en liten krabat som rör sig för glatta livet. så nu är nedräkningen påbörjad fram till UL. Har de redan på morgonen så hinner jag till jobbet sen också:) och förhoppningsvis får berätta den glada nyheten.
är väldigt nyfiken på att se om de är fler än 1 också, då alla tror att de är 2, och tvillingar går i släkten på sambons sida, väldigt tydligt.:S så de återstår att se:D
hur är de med er andra, mår alla bra?
kram
de går tillbaka i generationer på min sambos sida (många tvillingar i hans släkt) och så mycket som jag vet så har de vart på pappans sida där och inte på mammans sida men jag hade också för mig att de var via kvinnan med tanke på de där med ägglossning osv, så jag har sagt och intalat mig själv att de de bara är en pga de, eftersom vi inte har tvillingar i släkten på min sida i huvudtaget dessutom..
men man kan ju alrig veta innan man kollat upp de så jag får stå ut och vänta 3 veckor till ca.... men den som väntar på nå gott väntar väl nästan aldig för länge hehe..
nu ska jag duka av efter frukosten sen ska man fixa iordning mig och dotter inför dagis och jobb..
Får se om man blir fram flyttad, tillbaka flyttad eller om de stannar på de som är sagt.. Jag kollade aldrig med ÄL stickor, utan jag räknade själv och chansa lite mer under vilka dagar jag ev skulle kunna ha ÄL och har också därför uppskrivet en tid tillbaka innan jag blev gravid när vi hade sex så då kan jag ganska säkert säga om det de säger verkligen stämmer och om de inte lyssnar så får man väl fråga om de vet när jag hade sex med min sambo, för de är ju ändå då barnet blir till, sen att de kanske dröjer nån dag de är väl klart att de kan göra de men de kan inte skilja veckor direkt så man får väl se.. Nu med beräkningen på BF 2maj så stämmer de in precis på pricken så vi får väl se...
onsdag idag på fredag gäller de:D nedräkning, bara 3 dagar kvar nu om man räknar med idag då sen är de ÄNTLIGEN fredag, har nog aldrig sett framemot en fredag så mycket för nu är jag dessutom ledig hela helgen och slipper jobba, blir ledig 4 dagar denna vecka så de är skönt.. enligt schemat var jag ledig imorn men skulle jobbat fredag och lördag så chefen min hade "glömt bort" att jag hade begärt ledigt fredag och lördag, men de fixade han så då blev de 4 dagar ledigt ist för 3 så de är jäkligt skönt:D
Frukosten avklarad nu ska man bara fixa iordning sig och dotter s en blir de att ta sig ut i detta tråkiga snöoväder:S:( en trevlig promenad på ca en timme för att få henne till dagis och mig själv till tåg station för att ta mig in till jobbet, inte ett dugg kul när de är sånt här väder, hade de inte blåst så förjävligt hade de nog ändå vart ganska skönt men nu är de ju tyvärr inte så, så de blir att klä på sig så men ser uppstoppad ut hehe...
bor i hallstahammar, liten håla utanför västerås:D
Jag var på UL i fredags ja:D å de var bara EN hehe så nästan alla som jag känner hade minsan fel där:D och jag hade rätt, blev framflyttad 5 dagar bara så är nu beräknad den 7maj ist för den 2maj, gör inte mig så mycket så är i v 17+1 nu då:D
men gud så mysigt de va och avslappnande att få se de där lilla hjärtat slå och sambon min blev så glad så av att se de lilla där inne:D så skönt att veta att allt ser ut som de ska..
magen sitter där den ska hehe, börjar känna att den är allt mer och mer i vägen nu:S framförallt på jobbet men jobbar bara 3 dagar dena vecka fick jag veta sen är de bara 2 veckor till sen går jag hem:D ska bli skönt..